Sorry.. dit is mijn mening dus zie mij niet direct als een hater. Ben ik dus absoluut niet! Ik vind.. dat er veel gestoorde fans rondlopen. Ik heb het nu over tokio hotel fans btw. Als je bij een concert bent geweest, weet je tuurlijk dat ze die handdoeken gooien, en zie je ook dat het soms op gevechten uitkomt O.O Ik stond er dus middenin toen ik de handdoek van Tom ving, en ja hoor.. me pols klapte dubbel zowat, doordat bijna iedereen op me sprong verdomme -.- Nou hoorde ik ook.. euhm.. dat er een meisje inelkaar geslagen is door mede fans omdat .. " ze een meet&greet had gewonnen" sorry maar dit vind ik gestoord. Ik erger me daar heel erg aan. 14 Juni hetzelfde.. me ouders keken toe toen de scherm voor het eerst open ging rond 12 uur. en echt ze vonden het een teringbende, hoe die meiden tekeergingen. Omfg.. Bestaan er nog "normale" fans? Sorry.. maar ik heb zo'n vermoede dat ze zelfs een moord willen plegen voor th. Sorry maar noem me misschien een fake fan, maar dat vind ik écht te ver gaan. Noem me nu dom, wees gelukkig als je dat vind, maar ik heb me mening gegeven. Tschüs!
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]