• Ik denk dat veel van jullie dat hebben bij Bill of Tom. Dat je geen genoeg van ze krijgt. Je vind hun Uiterlijk & Innerlijk fantastisch. Maar je kan ze toch niet krijgen. T_T Da's best klote. Vind ik..


    I live for the applause, you will die for it.

    Je moet sowieso niet verliefd op een ster worden, dat is het domste wat je kan overkomen, maarja, sommige kunnen daar niets aandoen? Ik vind dat je pas écht verliefd op iemand kan zijn als je hem écht kent. Ik vind karakter immers belangrijker dan uiterlijk, maarja..

    Je moet sowieso niet verliefd op een ster worden, dat is het domste wat je kan overkomen, maarja, sommige kunnen daar niets aandoen? Ik vind dat je pas écht verliefd op iemand kan zijn als je hem écht kent. Ik vind karakter immers belangrijker dan uiterlijk, maarja..

    Totally agreement


    Why don't you break my heart

    Je moet sowieso niet verliefd op een ster worden, dat is het domste wat je kan overkomen, maarja, sommige kunnen daar niets aandoen? Ik vind dat je pas écht verliefd op iemand kan zijn als je hem écht kent. Ik vind karakter immers belangrijker dan uiterlijk, maarja..
    Das waar. Ik heb nog nooit een knappe jonge gezien van mijn leeftijd x'9 Ahoewel, ik weet niet zeker of ik op hem ben T_T


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben niet verliefd op een ster… Maar het wordt sowieso toch niks…
    Ik bedoel, word maar eens verliefd op een van je beste vriendinnen, dat is gewoon… Klote :S


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind het idioot als je verliefd wordt op een ster :$ sorry hoor mr je kent hem geeneens x3

    dus drm valk alleen op sexy kinders diek ken mwhuahah x3 << da sijn er nie veel O_o


    We can only learn to love by loving.

    Ja maar keb wel eens verhalen gehoord over kinderen die huilen om Bill. Vind het eigenlijk ook wel stupid :X


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja maar keb wel eens verhalen gehoord over kinderen die huilen om Bill. Vind het eigenlijk ook wel stupid :X


    das eng.. xl

    je kunt wel huilen om de muziek vind ik mr nie om de zanger (A) << persoonlyk vink da dan x3 x3


    We can only learn to love by loving.

    Hmmpw, ik zou zowieso niet verliefd worden op een ster, en btw, die jongens zijn zo anders in het echt! Dat weet ik zeker.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    weet zowiezo dat ik ze net krijgt...
    maarjah life goes on...
    mjaah, ge kent die geeneens tegoei wie weet hoe gedragen ze zich ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    je zou wel verliefd kunnen worden op een celeb, maar dan moet je die persoon ook al echt gezien/gesproken hebben, maar dat komt heusniet vaak voor,

    maar ik ben ook verliefd op een jongen die ik nog nooit gesproken had, en niks van zijn karakter wist, maar uiteindelijk heb ik hem leren kennen, en is hij mijn vriendje geworden, en ik wist ook niks van zijn karakter, maar hij is wel ontzettend lief hoor!

    Maar het zou wel kunnen dat je verlefd kunt worden op een ster, maar meestal heet dat dan gewoon ''sterren-liefde'' egte liefde komt dan niet veel voor..


    My fairytail stinks, does yours?

    Ja maar keb wel eens verhalen gehoord over kinderen die huilen om Bill. Vind het eigenlijk ook wel stupid :X


    ...:X

    Je moet sowieso niet verliefd op een ster worden, dat is het domste wat je kan overkomen, maarja, sommige kunnen daar niets aandoen? Ik vind dat je pas écht verliefd op iemand kan zijn als je hem écht kent. Ik vind karakter immers belangrijker dan uiterlijk, maarja..


    Najaa.. Aan verliefd zijn kan je niet echt aan doen. Dan ben je gewoon hopeloos.
    Net zoals mij :$
    *zucht*

    Je moet sowieso niet verliefd op een ster worden, dat is het domste wat je kan overkomen, maarja, sommige kunnen daar niets aandoen? Ik vind dat je pas écht verliefd op iemand kan zijn als je hem écht kent. Ik vind karakter immers belangrijker dan uiterlijk, maarja..


    Najaa.. Aan verliefd zijn kan je niet echt aan doen. Dan ben je gewoon hopeloos.
    Net zoals mij :$
    *zucht*

    Hmmpw, ik zou zowieso niet verliefd worden op een ster, en btw, die jongens zijn zo anders in het echt! Dat weet ik zeker.
    Jup, hun management bepaald voor een heel groot deel wie ze moeten spelen. Zo was er een artiest die moest maar blijven claimen dat hij in de gevangenis heeft gezeten tot een site alle informatie hadden opgezogd en zagen dat hij heel onschuldig was.

    Toevallig. Ik had het erover met mijn moeder gisteren.
    Tis klote idd.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...