• Er komt een punt in je leven dat je je realiseert wie belangrijk voor je is,
    wie nooit belangrijk voor je was, wie niet meer belangrijk voor je is en wie
    altijd belangrijk voor je zal zijn. dus maak je geen zorgen over mensen uit je
    verleden, het heeft een reden dat die mensen je toekomst niet hebben gehaald.
    Tom Kaulitz Love Story.

    En?
    Ik heb alleen nog een titel nodig.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Struggle of a Rockstar.
    Sorry, wist niks anders.
    Hope i helped.<3


    I've got your back like a bra strap.

    Wauw, je inleiding maakt me echt stil :X
    Maar nee, sorry, ik zou geen titel weten

    De inleiding is heel mooi geschreven.
    Titels:
    - Importance
    - Love Struggle
    - I Start To Realise
    Meer kon ik niet bedenken, maar hopelijk heeft het je geholpen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Wauw de titels zijn echt heel mooi.
    Nu moet ik nog gaan kiezen :')
    IS hij echt mooi?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    hey wil iemand mijn storie lezen Damn!!! he is a werewolf/vampire (het is een beetje twilight achtig). Het gaat over de twins Bella en Isa die naar new york verhuizen en daar twee super cute jongens ontmoeten(K)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    avrilcullen schreef:
    hey wil iemand mijn storie lezen Damn!!! he is a werewolf/vampire (het is een beetje twilight achtig). Het gaat over de twins Bella en Isa die naar new york verhuizen en daar twee super cute jongens ontmoeten(K)


    Als je je Storie wilt promoten moet je zelf een topic maken.Maar volgends mij zit je niet zo veel op het forum dus vergeef ik het je.Mja ik ben neit z'n twilight fan maar toch waag ik een poging.Stuur maar een link in mijn gastenboek en ik ga hem even lezen goed.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.