• ik ben nogal blond en ik kom soms best dom over maar ik ga toch naar het havo/vwo.(ik hadt 541 voor de cito).Alleen bijna niemand gelooft me in mijn klas eentje keek me heel verbaast aan en zei:'je maakt een grap toch?' Ik zei dat het het geen grap was en hij zo van wtf!!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben niet blond en ik zit op het VWO.
    Zou alleen wel voor blond door kunnen gaan xD
    Wat ik soms allemaal zeg...


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    Haha, dat vind ik dan echt dom van jouw klas x') Wat boeit het nou dat je blond bent? Iedereen heeft domme actie's.:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Zaitsev schreef:
    Good luck. Je kan beter hooggeplaatst worden en afzakken dan andersom, omdat afzakken veel veel makkelijker is dan opstromen.


    en laat ze gewoon lekker denken wat ze willen denken, jij weet het toch wel beter;)


    Never forget the things that make you smile

    Een jongen vroeg laatst aan mij; 'Jij zit toch in de 4e?' Dus ik zeg, 'Ja.' Zegt ie; '4 vmbo?'

    En ik doe havo (N)


    I recycle my thoughts.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben ook een blondje op VWO, dus zo raar is dat niet hoor :P


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij ons deden we trouwens wel de CITO, maar dat maakte niets uit of je nou naar het vmbo, havo, vwo of gymnasium ging.
    Omdat ik op een Montessori school zat, deden we alles op eigen tempo. Zo zag je wie gemotiveerd was en veel deed, en ook gewoon goed scoorde en huiswerk. Zo zit ik nu op het tvwo, en het gaat goed.
    ookal had ik maar 536 punten op de cito


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik haal altijd onvoldoendes en vandaag voor Topo: 1/2 voor mijn toets. 30 Vragen en ik ha der tien niet en ik had totaal 19 fout. dus voor elke 2 fouten 1 punt minder.

    Maar ik kan wel HAVO doen?


    ' Nyctophilia '

    Zaitsev schreef:
    Good luck. Je kan beter hooggeplaatst worden en afzakken dan andersom, omdat afzakken veel veel makkelijker is dan opstromen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben ook blond en had 540 vor mijn cito, en ging dus vorig jaar ook naar havo/vwo en nu zit ik in de 2de van VWO


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    en dus? ik ben echt heel blond en doe ook havo/vwo


    We can only learn to love by loving.

    UNCOMMON schreef:
    Ach, ik heb ontelbare domme acties, en toch doe ik VWO. Jij kunt dan wel dom overkomen, maar je hebt blijkbaar meer herseninhoud dan iedereen verwacht! Geloof in jezelf en ga ervoor :3

    Predictable schreef:
    Ik ben ook blond en ik zit ook op VWO. En ik kan soms behoorlijk domme opmerkingen maken, dus zo raar is het niet :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    blondjes zijn niet altijd dom brunettes kunnen er ook wat van ;p


    If you believe in yourself anything is possible

    UNCOMMON schreef:
    Ach, ik heb ontelbare domme acties, en toch doe ik VWO. Jij kunt dan wel dom overkomen, maar je hebt blijkbaar meer herseninhoud dan iedereen verwacht! Geloof in jezelf en ga ervoor :3


    vind ik ook. je wilt niet weten hoe blond ik soms kan doen. (al ben ik brunette!!) dus maak je geen zorgen, doe gewoon je best, meer kan je toch niet. en laat ze maar een poepie ruiken ;D

    Xx.


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    btw; havo is niet veel anders dan vmbo

    bij havo leer je alleen meer uit boeken


    If you believe in yourself anything is possible