• Een jongen noemde me vroeger altijd 'terrorist' omdat mijn moeder Turks was. Wel, ik werd boos en sloot hem op in de jongens-toiletten en heb hem pas 3 uur daarna vrijgelaten. Ik weet, erg gemeen. Maar hij noemde mijn vriendin ook steeds 'Bruine aap'. En de maat was vol. Ik lag plat.
    'LAAT ME ERUIT!'
    'HAHAAHA, DUS NIET!'

    Hebben jullie ook al eens iets gedaan om iemand terug te pakken? Zo ja, wat dan?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 19:56 ]


    All this dampness is damp.

    Niet echt,maar ik vind het van jou wel geslaagd.

    Ghehehe, kon hij dan niet meer naar de les? Ideaal.


    Tanya is de beste.

    haha die is goed.
    ik ben goed in het 'breken' van mensen :$ want ik kan in een x heel erg boos op iemand worden en dan net zo lang tieren tot ze huilen. voor de rest ben ik niet echt achterbaks fz.


    We can only learn to love by loving.

    Wahaahah, Ik kan het me niet herinderen dat ik ooit zo iets heb gedaan.


    ailoveejoee.

    dat is geweldig van je <3
    Nah, wel eens mensen geslagen ofzo, maar dan moeten ze echt ver over mijn grens gaan x:

    Eigenlijk veel te weinig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Eigenlijk veel te weinig.


    your eyes are like stars in the night.

    Naaaaaaaaais.
    Bij een soort feest met heel de klas bij iemand thuis (hij heeft een boerderij met zwembad en van álles), hadden we van blokken stro, een zeil, modder en water dus een modderglijbaan gemaakt, ghehe. Maar iemand gooide modder in m'n mond door een heel lompe actie. En dat was GOOR. En toen ze weer aangekleed was gingen we met z'n 3en door de modder rollen en haar een modderknuffel geven, en toen was ze vies ghehe.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    In het lager zat ik bij een meisje in de klas en ik kwam daar gewoon niet meer overeen. Zij noemde mij altijd manwijf en van die dingen maar ze deed mij wel altijd na en van die stuff. Op een verjaardagsfeestje had ik eerst haar schoenen in het zwembad gegooit en toen ze die eruit had gevist, had ik er mayonaise in gesmeerd. (6)

    xD


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Zaitsev schreef:
    Eigenlijk veel te weinig.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.