• Ik had vandaag mijn mondeling Engels. Samen met een ander meisje moest ik een discussie voeren van 6 minuten -vet slecht voorbereid- over muziek luisteren onder de les en wat de voor- en nadelen daarvan zijn.
    Alleen het gesprek was helemaal afgedwaald en we waren complete personen uit onze klas aan het bespreken. We zaten dik 15 minuten te praten en te lachen. Nooit gedacht dat mijn lerares zo aardig kon zijn, haha. Meestal vind ik mondelingen vreselijk, maar deze was gewoon echt leuk :'D

    Nog meer mensen die mondelingen Engels moeten doen en wat vinden jullie daarvan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nog niet,en bij ons is dat nooit leuk,want ik kan helemaal geen engels. Een van de weinigen die dat kunnen bij ons in de klas.

    Ik moest voor frans, en ik zat heel de tijd: 'Je ne sais pas.' ofzo. 8D


    Smiling but close to tears.

    Heb ik nog nooit hoeven doen - thank god.

    Ik heb mondelingen Duits, Frans en Engels gehad in de 2de. Voor Engels had ik een heel hoog punt. Voor Duits net een voldoende. En voor Frans een 7 ofzo. Terwijl ik de hele tijd Je ne sais pas zei. Aan het eind van dit jaar heb ik ook nog een mondeling Engels. Maar dat komt wel goed, want ik spreek en versta engels wel goed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Op het einde van het jaar, worden mijn eerste echte officiële mondelingen examens. Wel al tekstjes moeten voorbereiden en die dan opzeggen, maar dat valt nog wel mee.


    Tanya is de beste.

    ja, dat had ik ook vandaag, het ging vet goed, discussie van 10 minuten xD ik had een 7,5 :D


    Life is hard and then we die

    UNCOMMON schreef:
    Heb ik nog nooit hoeven doen - thank god.


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    ja, dat had ik ook vandaag, het ging vet goed, discussie van 10 minuten xD ik had een 7,5 :D

    Ik moest ook vandaag en had ook een 7.5 (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, cool.
    Ik moest alleen voor mijn examen Anglia een mondeling gesprekje doen. Dit jaar moet dat weer aangezien ik weer op Anglia zit.


    I live for the applause, you will die for it.