• Wij moeten waarschijnlijk morgen een koeienoog ontleden bij biologie; verplicht. Anders mag je niet over. Ik ga dat écht niet doen, ik ben vegetariër en ik vind het sowieso ontzettend goor. Dan blijf ik maar zitten, ik ga echt geen koeienoog met een mesje bewerken.
    Een paar maanden geleden moesten we hetzelfde met een mossel doen en toen ging ik al over mijn nek.

    Wie heeft er nog meer van zulke gore dingen moeten doen? ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ikke niet helaas. Naaiers bij ons op school.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik ook een varkenshart.
    Opzich was het best oke...
    Maar dit jaar zouden we nog een koeienoog moeten ontleden :S bij biologie (4 havo) Maar tot nu toen og niet gehad. (Ik hoop ook niet, de halve klas gaat van zijn stokkie haha.) Maar serieus. Mag ik iets zeggen, of vragen?
    Snappen jullie met die scheikundige vergelijkingen? Dat krigen we nu weer. (terwijl ik geen scheikunde meerh eb o.O En dan zijn er mensen die niet eens snappen waarom het o2 is. -.-
    Ik snap het ook niet, maar ik snap nog wel wat o2 is. En ze snappen ook niet het vergelijken, dus moest de biolerares helemaal uitleggen emt blokjes van 3x1. Zucht. Soms is bio echt vermoeiend.


    SLOAN.

    Crimineel schreef:
    ik moest een inktvis ontleden, haha.


    ok

    Wij hadden twee jaar geleden een konijn helemaal ontleed. Alle organen werden onderzocht, ook de ogen werd ontleed, etc. Ik vond er niet veel aan, maar het stonk verschikkelijk ;o

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 13:53 ]


    If we had not a soul, music would have created it.