• Volgende week (17 maart) ga ik dus naar Tokio Hotel in Lille. Ook ben ik al geweest in Brussel.. en nu wil ik zeker terug Hahha.

    Alleen, enkele weken terug had ik mijn tickets besteld. Maar wat bleek achteraf. Dat het concert samenvalt met de infodag van criminologie in Ugent.
    Uiteindelijk heb ik gekozen toch naar het concert te gaan (mijn studiekeuze staat vast). Maar mijn mams vond het beter niet te vertellen aan mijn paps, anders zou ik niet meer naar het concert mogen gaan. Alles ging goed tot vandaag.. We kregen zonet een brief met een melding dat het dus volgende week de infodag is. Mijn paps begon meteen, dat het goed was en dat ik er zeker naartoe moest gaan. Tot ik hem zei: ik ga naar Tokio Hotel dus ik kan niet.

    Nu wilt hij met m'n mams erover praten omdat hij vind dat ik niet mag gaan. Ik heb gezegd dat ik de informatie al gehad heb op de infobeurs waar we met school naartoe waren geweest. Verder heeft hij niets meer gezegd.

    En nu hoop ik zo hard dat ik mag gaan.. en het concert zeker door gaat (en het niet is zoals in Rusland --'). Anders gaat hij vast nog meer zeuren..


    Edit: AAAH ik mag gaan. Joepie Yayy! D:
    En ik zal naar een infodag over Criminologie in een andere universiteit gaan (het lijkt toch allemaal op elkaar). Zo is mijn paps tevreden en ben ik tevreden..

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 12:46 ]

    Ik hoop ook voor jou dat je mag gaan <3
    Succes.[
    [/misschien slijmen bij je pa? :3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 15:26 ]

    UNCOMMON schreef:
    [face=arial]Ik hoop ook voor jou dat je mag gaan <3
    Succes.[
    [/misschien slijmen bij je pa? :3]/face]


    Dat helpt niet bij hem.. soms heeft het juist het omgekeerde effect. Hij is namelijk de moeilijkste persoon die ik ken.. Ö.
    Ik denk dat ik mama ga inschakelen, Hahha. Zij helpt altijd en soms heeft zij het laatste woord (gelukkig maar).

    Finished schreef:
    (...)

    Dat helpt niet bij hem.. soms heeft het juist het omgekeerde effect. Hij is namelijk de moeilijkste persoon die ik ken.. Ö.
    Ik denk dat ik mama ga inschakelen, Hahha. Zij helpt altijd en soms heeft zij het laatste woord (gelukkig maar).

    Awh, nou, succes nog eens dan maar ;3

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Awh, nou, succes nog eens dan maar ;3


    Dankje! D:

    Succes,maar als je studie vast staan,dan is een infoavond niet echt nodig. Al kom je zo misschien nog iets meer te weten. Maar veel plezier als je gaat.

    Als je studiekeuze vast staat lijkt het me geen probleem om voor het concert te kiezen...
    Dus in jouw geval zou ik zeker gaan!


    I recycle my thoughts.

    Dat klinkt net als mijn pa^^ --'
    Ik mocht ook niet van hem gaan naar Brussel omdat het een schooldag was, maar vn mijn mama mocht ik wel, en aangezien ik in de week bij mijn mama ben, kan hij niet weten wat ik doe, dus heb ik gezwegen tegen hem tot na het concert. x')
    Ik hoop dat je nog mag gaan!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 17:37 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik hoop voor jouw dat je mag.
    [/ik ga ook naar lille^^]

    Ik hoop ook dat je mag gaan! Kun je niet vragen of je mentor eventueel wat informatie voor je vraagt? Dat word ook zo met een meisje uit mijn klas gedaan, omdat ze dan haar eerste werkdag heeft.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bird schreef:
    Als je studiekeuze vast staat lijkt het me geen probleem om voor het concert te kiezen...
    Dus in jouw geval zou ik zeker gaan!


    Tanya is de beste.

    khoop dat het lukt dat je kunt gaan.
    ik ga ook x


    Your sex is a killer.

    Ik wil ook zo graag gaan naar Rijsel, maar ik mag niet :x
    Maar leuk voor jou, dat je uiteindelijk toch mag gaan! (:


    Never run out of reasons to smile...

    en het was geweldig ..


    Your sex is a killer.