• Die enkel over zichzelf praten. Ik vind dat zó irritant. Maar dan krijg ik echt de neiging om ruzie met die mensen te zoeken.

En nu heb ik dus een 'vriendin' die zo doet, dezelfde als in het 'lekker voor der'-topic. Ik kan haar niet uitstaan, ze vind zichzelf zó populair omdat ze met ons omgaat. Als wij iets vertellen, bijvoorbeeld over dates die we gehad hebben, gaat ze helemaal vertellen dat één of andere vakantievriend dat ook bij haar deed. En heel toevallig hebben al die jongens die dat deden bij haar geen hyves. Wij worden hier echt gek van :$ en daarom heb ik besloten dat ik geen vriendinnen meer met der wil zijn en dat ik dat waarschijnlijk morgen ga zeggen.
    wat aardig van me.

kunnen jullie ook niet tegen irritante, alleen over zichzelf pratende mensen?

We can only learn to love by loving.

Ik praat soms ook opeens over mezelf maar dat komt doordat ik soms niet weet wat te zeggen.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Ik haat ze
    ik pik het 1 of 2 keer, maar de 3e keer zeg ik gewoon; hou je bek- het draaidt niet alleen om jou XD

we were always meant to say goodbye.

Ik krijg juist altijd ruzie met die mensen.
    En zeker als ze tegen mij over zichzelf gaan praten, en dan helemaal opschepperig.
    dan heb ik zin om te zeggen 'Koop een spiegel en ga dan tegen jezelf praten.' 8D

Smiling but close to tears.

Kan ik ook niet tegen inderdaad.
    Dat had ik ook eens, toen ik zo'n jongen wilde zoeken op hyves. Was niet te vinden natuurlijk..(krul)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Terrorist schreef:
    Ik praat soms ook opeens over mezelf maar dat komt doordat ik soms niet weet wat te zeggen.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Terrorist schreef:
    haha, ik praat ook wel is over mezelf, maar zij doet het áltijd.

We can only learn to love by loving.

Ik kan daar zó niet tegen ><

Crimineel schreef:
    Ik krijg juist altijd ruzie met die mensen.
    En zeker als ze tegen mij over zichzelf gaan praten, en dan helemaal opschepperig.
    dan heb ik zin om te zeggen 'Koop een spiegel en ga dan tegen jezelf praten.' 8D

Wéét je wel niet hoe geweldig ik mezelf vind. Mijn spiegel vind me ook geweldig trouwens, blablabla.. :3

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Terrorist schreef:

Ik heb gelukkig geen vrienden die dat doen (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik krijg uiteindelijk ook altijd ruzie met die mensen.

All this dampness is damp.

Daar heb ik geen last van momenteel. En bovendien kan ik niet veel van mn kostbare tijd daaraan verspillen :']

No growth of the heart is ever a waste

Mijn vriendin doet dat ook wel eens, maar dan negeer ik haar gewoon en dan heeft ze weer door dat ze het doet en dan houdt ze op. Tot ze weer openiwue begint natuurlijk --'

Ik vraag me af hoe lang het bij haar nog gaat duren voor ze fake hyve's gaat maken van jongens dat zogezegt iemand was waarmee ze is uitgeweest.
    Maar ik ken ook zo'n mensen hoor ;D

Dat soort mensen worden überhaupt nooit mijn vrienden :Y)

I clicked my heels and wished for you.