• Bij mijn nieuwe story: Flowers and therapy.

    Nakai is zestien jaar en een echt levensgenieter. Ze rookt joints, drinkt en blijf tot diep in de nacht weg met vrienden, alleen maar om haar problemen te vergeten. Ze heeft last van een persoonlijkheidsstoornis en is daarom thuis onhandelbaar geworden. Bovendien kampt ze met hallucinaties. Haar moeder ziet geen andere uitweg meer en besluit haar naar een inrichting ver uit de buurt van haar huis te sturen, in de hoop dat ze zal veranderen.
    Maar wat als Nakai helemaal niet wil veranderen en van plan is de hele inrichting op stelten te zetten? Zal ze uiteindelijk veranderen of zal ze altijd hetzelfde blijven? En wat als de liefde op haar pad komt?

    Onbekende personen, drama, romantiek.

    Doen/niet doen?
    Origineel?

    (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doen want hij is origineel en ik ga hem zeker lezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Doen want hij is origineel en ik ga hem zeker lezen!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zeker weten doen, het is een érg herkenbaar onderwerp. Ik ga het ook zéker lezen. Als je mij een pb wilt sturen als je er aan begonnen bent.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 22:07 ]

    doen doen doen doen!!


    Never forget the things that make you smile

    Kan heel mooi zijn, als hij goed is uitgewerkt. Persoonlijk zou ik hierin de ik-persoon nemen zodat je een goed beeld krijgt van de hoofdpersoon en haar leven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Kan heel mooi zijn, als hij goed is uitgewerkt. Persoonlijk zou ik hierin de ik-persoon nemen zodat je een goed beeld krijgt van de hoofdpersoon en haar leven.

    Yes, dat was ik van plan.
    Dan ga ik er nu aan schrijven (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Juneau schreef:
    Zeker weten doen, het is een érg herkenbaar onderwerp. Ik ga het ook zéker lezen. Als je mij een pb wilt sturen als je er aan begonnen bent.

    Zal ik doen :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.