• Belle is Isebelle. Saskia is haar complete naam maar De volturi maakt het makelijker: sas. 4 namen voor 1 meisje is best vreemd maar het verhaal leert je het wel. De beste vriendin die ik nodig heb Is half vampier half weerwolf. Net zoals Belle/Sas
    Naam:
    Leeftijd ( 12 T/m 14:
    Karakter:
    Foto:
    extra:
    Gafe:

Ik ga eens invullen (:
    Naam: Emilia Jade Pyrszon
    Leeftijd ( 12 T/m 14): 14
    Karakter: betrouwbaar, sluw, mysterieuze kantjes, gemeen, mondig, aanvallend, aardig & beschermend tegenover vrienden, heeft haar eigen mening, spontaan
    Foto: Goed?
    extra: Toen ze zes jaar was, werd ze ontvoert door de Volturi omdat ze over speciale gaven beschikte. Ze was sterker dan ieder ander wezen, waardoor ze als 'belangrijk' werd gezien. Emilia vindt het niet altijd even leuk daar, maar ze heeft een thuis en daar kan ze mee leven. Haar beste vriendin betekent heel veel voor haar, ze is als een zus.
    Gafe: Is sneller dan menig ander en kan horen & ruiken tot op kilometers ver.

[ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 16:52 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Naam: Daniek
    Leeftijd ( 12 T/m 14: 12
    Karakter: eigenwijs, open, in een keer hyperaktief na een glas cola, supermaf
    Foto: http://daniek-danda.hyves.nl/fotos/766648824/0/RW1C/
    extra: -
    Gafe: zwerm vleermuizen op iemand kunnen afsturen? xD

[ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 16:48 ]

Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

Naam:Sam amèlie jokest
    Leeftijd ( 12 T/m 14:13
    Karakter:slim [te slim], bijdehand, lief, behulpzaam en trouw
    Foto:klik
    extra: ze woont al sinds haar 1 bij de volturi, vanwege haar gave.
    Gafe:door alles heen horen zien en voelen.

xx

Big girls cry when their hearts are breaking