• Ik was vandaag tijdens de 1e pauze vergeten mijn gymtas in mijn kluis te doen. Dus toen kwam ik in de 2e pauze bij mijn kluis en zag ik mijn tas 2 meter verderop liggen, open. Dus ik pak mijn tas en zag dat 1 schoen, mijn broek en mijn shirt er niet inzaten. Even later heb ik mijn broek gevonden, bovenop een prullenbak, en mijn schoen, bovenop de kluisjes. Mijn shirt ben ik nu dus kwijt. Maar als je dat doet, ben je toch kansloos!?! Wát een losers, zeg...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ga naar de schoolleiding of rak ze in elkaar c:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 14:18 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zielig --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat doen ze bij ons op school ook altijd ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    heb ik ook gehad met mn ex kluisgenoot
    die vond het nodig om mijn jas uit mijn kluisje te gooien die twee gangpaden verder lag uiteindelijk
    toen heb ik "per ongeluk" vier boeken van haar eruit gegooid
    want de leraren doen toch niks :3

    Daarom let ik ook altijd heel goed op mijn spullen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Op m'n vorige school hadden we kluisjes met een code, nu met een ouderwetse sleutel waarmee je 3/4e van alle schoolkluisjes open kan maken. Technische vooruitgang for the win!

    Als het een schoolshirt is kun je misschien een nieuwe aanvragen en zeggen dat ie is gestolen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mentai schreef:
    Ga naar de schoolleiding of rak ze in elkaar c:


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    Beamsville schreef:
    Daarom let ik ook altijd heel goed op mijn spullen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ravel schreef:
    Dat doen ze bij ons op school ook altijd ;o


    Never forget the things that make you smile

    Die kinders zijn echt zielig :l

    Spine schreef:
    Ga naar de schoolleiding of rak ze in elkaar c:

    De schooleiding zegt: Ik kan niks voor je doen, je moet maar bij de gevonden voorwerpen kijken. En ik let aaltijd goed op m'n spillen, maar als je zegt:ik ben vergeten mijn tas in mijn kluis te doen, dan is het helemaal je eigen schuld en doen ze niets


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Tsja, tegenwoordig moet je eenmaal goed op je spullen letten. Hoe dan ook..


    your eyes are like stars in the night.