• Ik wil graag een mailvriendin. Ik hoef verder niet af te spreken of elkaar te zien. Gewoon wat naar elkaar schrijven, hart luchten en tips over jongens enzo geven.
    Mijn hobby's en interesses:
    Ik hou van sport, vooral van handbal.
    Ik zit ook op een toneelclubje en dat is echt geweldig. Later wil ik ook wat in die richting gaan doen. Scripts schrijven of regissuer worden. Of ik wil mijn eigen reisprogramma. Ik hou van dus van de natuur, maar ben niet echt lid van een red de natuur fonds ofzo.
    Ook hou ik van lezen. (vroeger was ik altijd verslaafd aan de harry potter boeken. En dacht ik dat ik ook kon toveren en wou ik die brief voor zweinstein. Ik weet het, grote fantasie. Maar nu denk ik dat niet meer hoor, nu ben ik wat realistischer.)
    Nou, interesse? Ze een reactie in dit topic of op mijn profiel.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 19:43 ]

    Dat is eigenlijk wel een leuk idee. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien is het handig als je je interesses erbij zet ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Misschien is het handig als je je interesses erbij zet ofzo?

    Dat is inderdaad handig ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Dat is eigenlijk wel een leuk idee. (nerd)

    Ravel schreef:
    Misschien is het handig als je je interesses erbij zet ofzo?


    Indeed


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, slim. Ga ik nu even doen

    Ik wil wel =3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind het wel leuk denk ik. Maar inderdaad handig als je je interesses er even bijzet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mij lijkt het ook wel leuk (=. Maar interesses zijn inderdaad wel handig, zoals iedereen al zegt ^^.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik wil wel? =3

    Woow, had niet zoveel reacties verwacht. Dacht er hooguit eentje te krijgen.

    Ik ben trouwens bijna 13, voor het geval dat dat handig is.

    BOEM schreef:
    Ik wil wel =3

    Je lijkt niet eens op haar xd.


    your eyes are like stars in the night.

    Ghehe, ik wil wel. Ik geloof dat we wel een beetje dezelfde interesses hebben.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat zijn jouw hobbys dan? Elphaba?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 19:52 ]