• Ik ben net Shutter Island gaan zien. En ik vond deze film zooooo geweldig! Echt een goede aanrader. Het verhaal zit heel goed in elkaar, en de acteerprestaties zijn ook dik inorde.

    Wie heeft deze film ook al gezien? & wat vond je ervan?

    Wie wilt deze film gaan zien?


    In 1954 gaat Teddy Daniels, een U.S. Marshal, op zoek gaat naar een moordenares die ontsnapt is uit een instelling voor geesteszieke criminelen. De instelling bevindt zich op een afgelegen eiland. Teddy krijgt tijdens zijn zoektocht de steun van een nieuwe partner: Chuck Aule. Teddy vermoedt dat er lobotomie (testen op mensen) wordt uitgevoerd op de meeste gestoorde patiënten, waaronder de moordenaar van zijn vrouw Dolores. Teddy stuit tijdens zijn onderzoek op heel wat problemen. Zo willen de psychiaters John Cawley en Jeremiah Naehring niet voldoende meewerken.

    Vooral het complot is erg goed. Maar dat ga ik niet vertellen, want dan is er niets meer aan de film. (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 22:55 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nog niet gezien en ik weet niet of ik hem wil gaan zien, want ik heb er nog niet eerder van gehoord. Over wat gaat hij?


    Tanya is de beste.

    Was hij héél eng?
    Want ik wil hem wel gaan zien, maar ik kan echt niet tegen horror.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Was hij héél eng?
    Want ik wil hem wel gaan zien, maar ik kan echt niet tegen horror.


    Nee, ik vond hem niet zo eng. Er waren spannende stukken, maar niet zo'n beelden waar je nachtmerries van zou kunnen krijgen ofzo. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    die film lijkt me wel leuk;')


    Music on, word off

    Ik wil hem zieeen :3 maar waarschijnlijk op internet ofzo 8D


    There are several things that I have been doing wrong.