• Ja, serieus. Echt NIETS gaat door.

    Punt 1: Morgenavond is een feest van mijn ex, waar AL mijn vrienden heengaan, behalve ik, omdat hij mij haat.
    Punt 2: Over punt 1 dacht ik; whatever, niets aan te doen. Dus ik ging wat anders afspreken voor die avond met een vriendin. Kon niet doorgaan.
    Punt 3: Mijn crush zou vanavond komen. Alleen toen kreeg ik ruzie met zijn ouders en mocht hij niet meer weg. Ging dus ook niet door, godverdomme. Toen wou hij morgen met me afspeken, maar dan kan ik niet.
    Punt 4: Ik kreeg net een berichtje dat ik en mijn vriendin gedumpt zijn als leerlingmentorbegeleiders. Hele mail met allemaal punten die werkelijk nergens op slaan. En mijn beste vriendin heeft dit een beetje met die leraar lopen te besluiten, achter onze rug om. Lekker dan.
    Moet ik weer helemaal een stage gaan zoeken.

    Ik heb zin om heel hard met spullen door mijn kamer te gaan smijten en keihard te schreeuwen.

    Zo, dat moest ik even kwijt. Bedankt voor het lezen (flower)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 22:31 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Punt 1: Muh, dat is zo typisch en hatelijk als het uitgaat met een vriendje. Eerst ben je er echt heel goed bevriend mee en als het dan slecht uitdraait, helemaal niet meer. Ik haat dat.
    Punt 2: Dat is kak, probeer een andere dag toch nog iets te regelen? Dat hij moeite wil doen over je puntje 3 betekent wel dat hij je leuk vind!
    Punt 4: Dat is super geniepig van je vriendin. ;o


    Tanya is de beste.

    Punt 1: Typisch jongens die hun ex niet meer kunnen aanvaarden nadat het uit is gegaan, trek je der niks van aan, jij hebt betere dingen te doen dan met iemand om te gaan die je toch niet meer normaal kan behandelen.
    Punt 3: Het is natuurlijk heel erg spijtig dat hij niet kan komen, maar je kan het niet veranderen als zijn ouders het niet meer willen, misschien kan je hem bellen ? of op msn ? dat je toch met hem kan spreken..
    Punt 4: Dat is echt niet goed van je vriendin, misschien kan je er eens met je leraren over praten ?

    250809x schreef:
    Punt 1: Typisch jongens die hun ex niet meer kunnen aanvaarden nadat het uit is gegaan, trek je der niks van aan, jij hebt betere dingen te doen dan met iemand om te gaan die je toch niet meer normaal kan behandelen.
    Punt 3: Het is natuurlijk heel erg spijtig dat hij niet kan komen, maar je kan het niet veranderen als zijn ouders het niet meer willen, misschien kan je hem bellen ? of op msn ? dat je toch met hem kan spreken..
    Punt 4: Dat is echt niet goed van je vriendin, misschien kan je er eens met je leraren over praten ?


    your eyes are like stars in the night.

    Mag ik mee wenen?Ik heb ook een kut dag


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ah =[
    das niet leuk! =3

    Shit happens. ;s


    All this dampness is damp.

    Dat is niet leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Soms heb je van die dagen he. Dan zou je het liefst willen verdwijnen van deze aardbol


    All the shit I did tonight those be the best memories

    1. Tuurlijk is het kut als je ex je haat, en je vriendinnen niet. Eigenlijk ook heel kinderachtig van je ex, maarja..... jongens, hè?
    3. Je kan proberen het met zijn ouders bij te leggen waardoor je toch met hem kan omgaan.
    4. Vervelend voor je!! Misschien is er ergens anders wel een veel leukere stage. Heb je het er met je vriendin al over gehad, dat zij dat zo achter je rug om met een leraar heeft lopen overleggen over jullie stage? Of je kan met je leraar gaan praten over dat je de stage wel wil doen!!


    If you want perfection, buy a Barbie

    Binnenkort loopt alles weer op rolletjes en zit je weer goed in je vel. Dat heb ik ook altijd.


    it's so empty living behind these castle walls

    PUNT 4: je beste vriendin? omg, bitch ofzo.

    -en sterkte ;D

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 18:01 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Das helemaal niet leuk
    Rot voor je -hug hug-
    Sterkte
    (flower)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!