• Aan een hondje in het asiel. ;x

    Met school gingen wij deze namiddag naar een Asiel in Weelde(?) Het is echt erg hoeveel dieren daar zitten.

    Wij kregen een rondelijding in het asiel op een gegeven moment stond ik daar bijna met tranen in mijn ogen, serieus. Ik heb een echt honden hart en had echt medelijden met die dieren. Wat sommigen wel niet hebben moeten doorstaan. ;o

    Op het einde van de dag mochten we een paar hondjes uitlaten. Ik kreeg een bruine, kortharige Chiwawa. Na een minuutje of twee was dat hondje nog altijd aan heb bibberen dus ik heb die opgepakt en zo verder gelopen. Dat hondje was zo'n schatje. Hij kroop met z'n kope onder mijn vest en nestelde zich daar.

    Ik heb mijn hart verloren aan dat hondje. Ik moest hem met spijt in het hart weer afgeven. Het eerste wat ik vroeg aan mijn ouders toen ik thuis kwam is ofdat ik dat hondje mocht gaan hale en mee naar huis nemen. Jammer genoeg was het antwoord nee. ;x

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 21:31 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    -zucht-(A)


    Some people make the world special just by being in it

    Daarom wil ik dus nooit naar een asiel gaan ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aaaaawww(huil)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ocharme :O
    Ik zou da ook ni kunne naar een asiel gaan :X
    Dan wil ik ze ook allemaal, en nu heb ik en mijn zus mijn papa zover gekregen voor een hond, ma wel van een fokker.
    Want hij wil geen van het asiel, wa ik belachelijk vind -_-


    Stop wishing, Start doing..

    Tranquillity schreef:
    Daarom wil ik dus nooit naar een asiel gaan ;x


    Tanya is de beste.

    Owh, ik keek vandaag naar Animal 24/7 en mijn hart brak, er hadden mensen hun 2 honden achtergelaten en 1 was er van de honger omgekomen toen de poltie naar het huis ging kijken door een tip van de buurman. Ze waren een paar uur telaat voor het beestje, het andere leefde nog maar was graatmager en ik werd zo pist op die mensen, ik snap niet waarom iemand zo iets doet. Ik vind dat elk dier recht heeft op een waardig leven al ziet het beestje er misschien niet mooi uit, dat betekent niet dat het geen gevoelens heeft.


    The soul needs autumn.

    Aaahw.
    Ik zou daar ook meteen verliefd worden op al die hondjes ja.

    NJ schreef:
    Owh, ik keek vandaag naar Animal 24/7 en mijn hart brak, er hadden mensen hun 2 honden achtergelaten en 1 was er van de honger omgekomen toen de poltie naar het huis ging kijken door een tip van de buurman. Ze waren een paar uur telaat voor het beestje, het andere leefde nog maar was graatmager en ik werd zo pist op die mensen, ik snap niet waarom iemand zo iets doet. Ik vind dat elk dier recht heeft op een waardig leven al ziet het beestje er misschien niet mooi uit, dat betekent niet dat het geen gevoelens heeft.

    Je wilt niet weten wat er met sommige hondjes daar is gebeurt. Ze hebben het verteld. Ik werd echt kwaad. ;o


    We'll never be as young as we are tonight

    Tranquillity schreef:
    Daarom wil ik dus nooit naar een asiel gaan ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Aaaawh, ik wil dan ook altijd al die dieren mee naar huis nemen :3


    Never run out of reasons to smile...

    Aww...
    Onze hond komt ook uit het asiel, en het is een schatje (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ga echt nooit naar een asiel toe .. ik kan dat echt niet aan ;$


    -

    Oh, ik heb dat ook altijd.Mijn hond komt ook uit het asiel en als ik ooit nog een hond zou nemen zou die ook sowieso uit het asiel komen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik denk dat dat hondje je al heel dankbaar is, voor je aandacht! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Aauwhh, spijtig dat het niet mag van je ouders.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker