• OH MY GAWD. Ik kwam er heel makkelijk vandaag fftjes achter dat versailles dus in Nederland kotm. ik ben der geen reuze fan van maa riwl der wel heen.


    Staat der: Minimum leeftijd: 16 jaar, tensij onder begeleiding.


    Ik ga niet met mij ouders, en ik ben dan nog net geen 16. Dan emot ik nog 5 maanden wachte oO


    Ik vroeg een vriendin of ze mee wilt. Nu nog wachten.

    Ik hoop het zo!



    Oh als je nog wilt bestellen..


    Dat kan hiieeer:')

    Hoe zit het met jullie? iemand die gaat?


    Dit is Versailles:')

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 21:34 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ken ze niet :')

    Ik vind het op zich geen slechte muziek maar ik vind Japans geen mooie taal :']
    Ik zou er wel heen kunnen, ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    NarutoStory schreef:
    (...)

    uhm ik weet niet wat Louvre is.
    En ik wist dat van Versailles niet.

    Maar wij kunen die naam toch niet veranderen? Ik ben her zowiezo geen problemen mee. Kijk eens om je heen naar al die namen van iedereen. Der is al zoveel apparts bedacht.

    Daar zit ik niet over in.

    Maar als het jou tegen zit, dan zal het je wel wat doen. Maar ik kan de band naam toch niet veranderen of zo? :') *niet aanvallend*

    Weet je wat Parijs is?
    Louvre is een museum in Parijs. o.O Een van de beroemdste musea's ter wereld trouwens, naast Hermitage.
    Krijg je geen geschiedenis op school ofzo? Ik vind het gewoon raar dat je vijftien bent en je niet weet wat Louvre is. Vroeger was het een koninklijk paleis, in de 18de of 19de eeuw werd het een museum, want ze hadden Versailles en hadden Louvre niet meer als paleis nodig.
    MONA LISA HANGT DAAR. o.O
    Van Leondardo Da Vinci, die ken je toch wel hea?


    Where there is a sea there are pirates...

    Leech schreef:
    Ik wil heel graag heen, maar je moet 16 zijn om daar heen te mogen, onder de 16 moet je met begeleider. En ik denk niet dat iemand in mijn familie daarop zit te wachten. haha!


    Maar heb je geen vrienden va 18 dan?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    MacGregor schreef:
    (...)
    Weet je wat Parijs is?
    Louvre is een museum in Parijs. o.O Een van de beroemdste musea's ter wereld trouwens, naast Hermitage.
    Krijg je geen geschiedenis op school ofzo? Ik vind het gewoon raar dat je vijftien bent en je niet weet wat Louvre is. Vroeger was het een koninklijk paleis, in de 18de of 19de eeuw werd het een museum, want ze hadden Versailles en hadden Louvre niet meer als paleis nodig.
    MONA LISA HANGT DAAR. o.O
    Van Leondardo Da Vinci, die ken je toch wel hea?


    De Mona Lisa ken ik. x'D Maar uhm, ik ben pas in groep 8 terug naar Nederland gokemen en heb dus amper geshciedenis gehad. En jah afgelope twee jaar ha dik soort van halve geschiedenis, gewoon mens enmaatschappij maar dta ging over hele andere dignen.

    En nu vraag ik me af of we nog wel geschiedenis hebben, maatschappij leer gaat meer over politiek :')

    Ik wist tot giste rook niet dat Versailles een Paleis was :X


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    MacGregor schreef:
    Ik vind het echt niet fijn dat zij zich 'Versailles' noemen. Versailles is een prachtig paleis. Alle, denk nu 's na, is er een band die zich Louvre noemt?

    Ja, ik denk telkens aan het Verdrag van Versailles. Dus als iemand zo'n topic opent als dit heb ik weer het idee dat het over school gaat :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ja, ik denk telkens aan het Verdrag van Versailles. Dus als iemand zo'n topic opent als dit heb ik weer het idee dat het over school gaat :']



    Sorry :')

    Ik wist echt neit dat dat überhaupt een paleis was :')


    Omg toont weer eens aan hoe slecht mijn school is kwa geschiedenis x'D- vindt geschiedenis toch niet leuk-


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik wil echt heel graag mee. Ik ben 16 ^-^
    Maar, omdat het in Nederland is en ik in België woon, weet ik niet of ik mag van mijn ouders.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    omg net op me verjaardag ;o
    maar wrm zijn alle concerte tegewoordig 16+ of 14+? dat is facking irri


    Imperfection Is Beautiful

    Oah nice !! Zomervakantie !! en dan ben ik net 5 dagen 17 n.n NICE NICE NICE ! i wanna go !


    A Noble was Born in Chaos

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ja, ik denk telkens aan het Verdrag van Versailles. Dus als iemand zo'n topic opent als dit heb ik weer het idee dat het over school gaat :']

    En ik denk dan altijd aan Louis XIV. x'd
    Haha, waarom kiest een Japanse band een Frans paleis als naam? x)
    Waar zit de logica...


    Where there is a sea there are pirates...

    Whooee dan ben ik net 16. *yay*
    Maar ik weet niet of ik wel ga ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fiction schreef:
    Ik ken ze niet.Dus ik ik ga ook niet.


    hoi, jij bent leuk.

    Fiction schreef:
    Ik ken ze niet.Dus ik ga ook niet.

    Fiction schreef:
    Ik ken ze niet.Dus ik ga ook niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.