• Hooii Mensen! =D
    OKe, om meteen met de deur in huis te vallen, ik was gister jaarig.
    Iets waar ik de dag ervoor al tegenop zat.
    Normaal hou ik van jarig zijn, maar ik had een slecht voorgevoel voor deze dag.
    En niets van mijn voorgevoel was gelochen.
    Wat had ik een ongeluk dag zeg!
    Ten eerste werd ik met bed al uitgezongen, waardoor ik er uit viel.
    Nou kadootjes uitpaken, en ookal kreeg ik een gitaar die ik al heel lang wil hebben, ik kon amper lachen.
    ik voelde me vreselijk.
    en als ik me vreselijk voel wil ik altijd fietsen.
    Dus ik nam de fiets naar school, waardoor ik me enorm moest haasten omda tik te laat was.
    Kwam ik doodop aan op school, was de leerares er nog niet, had ik me dus voor niks zo gehaast!
    nou toen werd me gsm afgepakt omda tik een smsje kreeg. en hem door de haast was vergeten op stil te zetten. (Ik krijg hem morgen pas terug >,< )
    bij Gym heb ik mijn enkel verzwikt en niet zoon beetje ook dus ik kan nu amper nog lopen, Het doet verschikkelijk pijn, en mijn enkel staad Dik en is blauw.
    Toen werd ik op weg naar huis, nog is bijna aangereden waardoor ik van me fiets af pleurde en mijn enkel er onder kwam, iets wat ook niet egt pijnverzachtend is. ><
    Nou safons verzieten iets waar ik totaal geen zin in had omdat ik doodmoe was en ik zo snel mogelijk van deze dag af wou zijn.
    Slaap ik eindelijk komt er nog even heel gezellig iemand binnen. 'Elle Slaap je, Gefeliciteerd!'
    En daar ging me nachtrust!
    En nu ben ik zo sagerijnig als de pest [a]

    Zo sorry meost ik even wijt., ;x
    mm dit nuttig te houden, wie heeft nog meer zoon slechte dag? [a]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 14:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gelukkig zullen er nog vele verjaardagen volgen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 14:11 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat is echt O_O een rotdag. O-o


    The magic will never end.

    Ach, je hebt echt een rotdag. Ik had ditjaar ook een rotverjaardag


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn verjaardag van vorig jaar was een complete ramp. Ik ging naar Amsterdam, waren de winkels niet open. Toen kreeg ik gigantische ruzie met mijn ouders. En 's avonds raakte het uit met mijn vriend -ik maakte het wel zelf uit, maargoed, het was vet klote-. Natuurlijk de hele avond lopen janken.
    Nee, dat is een leuke verjaardag :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ah dat is echt heel sneu voor je!
    Alsof nog een gelukkige verjaardag!


    I recycle my thoughts.

    Aww dat is een een klote verjaardag. Maar alsnog, gefeliciteerd lieve Elle <3 En moge je volgende verjaardagen veel leuker worden. (flower)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn 16de verjaardag vorige week was de ergste dag van mijn leven, emotioneel gezien. En die hele week heb ik alle dagen bij elkaar slechts een uur of 4 geslapen, waardoor ik me nog beroerder voelde.
    Ik wil die dag zo snel mogelijk vergeten. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld. ;s


    Where there is a sea there are pirates...

    O, en gefeliciteerd natuurlijk (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Aaahw <3 Alsnog even gefeliciteerd.
    Maar ja... op die dagen dat je al het gevoel hebt dat het een kutdag is, gebeuren dat soort dingen ook altijd.
    Hmm... 6 juli speelt Versailles in Nederland. Dan ben ik jarig!
    En mijn vriend heeft kaarten geregeld, maar ik zie nu best mijn mama zeggen: "Nee, je mag niet, want ik wil bij je zijn op deze speciale dag." -_-" En dan wordt ik nog wel 16 O.o
    En dan is waarschijnlijk ook mijn proefwerkweek, dus kan ik misschien helemaal niet weg :(
    Hm, ik ga wel slijmen bij mijn coördinator (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik ben niet zo gek op verjaardagen, veel te druk... D':
    ik had op mijn verjaardag ook een kutdag, mijn neefje en nichtje hebben me letterlijk doodgemarteld!! O.o
    mijn nichtje zat op mijn benen zodat ik niks kon, en mijn neefje kietelde de onderkant van mijn voeten >,<
    ik was echt zooooo chagerijnig de rest van de dag... XD


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Waah, k-t voor je ;O
    Ik wens je nog wel een gelukkige verjaardag Ü


    All this dampness is damp.

    Tering wat een rot dag man.

    Ik had dat in groep acht. Ik werd door 2 meisjes egpest en ik nodigde me hele klas uit. maa rhun 2 ook anders vond ik eht zielig. EN hun waren de enige twee die kwamen. Nou ik was zo chagerijnig die dag x'D


    Dit jaar viel het mee. Ik vindt cadeautjes krijgne wel leuk en eventjes gezellig een stukje taart eten maar evrder is het altijd een doodgewoone dag voor me xD allen dak kan keize wta we die avond eten is altijd leuk :')

    ik heb best vaak dat k jarig ben en dta eidereen da de halve dag vergeet. alelen mijn ouders onthouden het altijd xD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    JoJudicious schreef:
    Gelukkig zullen er nog vele verjaardagen volgen.

    idd geen leuke dag haha


    love is in the air... but i can't fly