• Ik wil een nieuwe story D:

    Titel: ?
    Extra: Klein beetje van een film (30 Days of terror, maar GEEN vampiers.)
    Genre: Horror.
    Een zonsverduistering zorgt ervoor dat het weken lang donker is in (...). Niks aan te doen, toch? De mensen gaan verder met hun leven. Totdat er een vloek uitbreekt. Een mysterieuze schaduw geeft de mensen een tik van de molen. Ze draaien door en moorden hun eigen ras uit. De 2 broers Flynn en Travis zijn niet van plan om te vluchten, maar om het probleem aan te pakken.


    Titel: Uncharted: Among Thieves.
    Extra: Is mijn favo game, deze ga ik dan in een verhaal omzetten. Niet alleen in woorden, maar ook zal ik de filmpjes van alle cutscenes en walktrough's van de game erbij zetten. Dus een verhaal een een film.
    Genre: Actie/avontuur.
    Ze zeggen dat de Steen van Shambhala veel krachten bemacht waardoor je de machtigste persoon word. Nathan Drake word gevraagt door Harry Flynn en Chloe Frazier deze steen in handen te krijgen. Wat Nate niet weet is dat Harry en Chloe voor Zoran Lazarevic werken, een gestoorde vent die de macht wil. Ze zullen raadsels moeten oplossen, gevechten en relaties moeten doorstaan.


    Welk idee?
    Goed idee D: :
    Orgineel?
    Titel voor 1:
    Rollen voor 1:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het eerste idee heel leuk en volgens mij is het wel origineel.
    Titel: During Dark Times
    De titel is misschien niet zo goed, maar dit is het enige wat ik kon bedenken.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.