• -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 21:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dark magic.

    Naam: Naomi Anne Broadway.
    Geboortedatum: 11 oktober 1960, maar ziet er 14 jaar uit.
    Ras: vampier.
    Karakter: lief; verlegen; stil; breekt gemakkelijk; vriendelijk; koppig; rap geïrriteerd; sarcastisch; doet alles voor iedereen en wat niet; probeert optimischisch te blijven, maar dat is niet gemakkelijk; zeer gevoelig; toont haar emoties, omdat ze ze niet onder controle heeft; heeft respect voor alles en iederee, ook al heeft men dat niet voor haar; totaal geen grote mond, ze laat op haar kop zitten; praat gezellig als ze je goed kent; lacht graag; is een goede vriendin; luistert goed naar anderen; vindt de gevoelens van anderen belangrijk.
    Uiterlijk: lange, bruine en krullende lokken met een schuine pony; redelijk langwerpig gezicht met ronde vormen; redelijk grote neus; grote, donkerbruine ogen; volle lippen; schoonheidsvlekje net boven haar bovenlip. Slank; iets groter dan de mensen van haar leeftijd.
    Foto: Naomi.
    Achtergrond: Naomi had twee oudere broeks, Jack en Nate. Haar ouders stierven op vroege leeftijd. Nadat een stel vampiers haar huis waren binnengevallen, was het de laatste keer dat ze haar broers had gezien. Men zegt dat ze nog steeds leven, als vampiers. Jack (16) en Nate (20).

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 14:56 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    PalexRain schreef:
    (...)

    Ja isgoed hoor, maar je moet nog wel even biografie enzo doen. Anders weet ik niet of je familie or whatever enz hebt.


    oke is goed.
    zal ik ff doen.
    xxx

    biografie van lucy greens:
    ze heeft 5 broers en een zusje.
    5 broers heten: Alex, Jesse, Emiel, Martijn en George.
    haar zusje heet Loena.
    haar ouders heten Jean en Arthur.
    en ze heeft nog een heleboel familie maar dat zijn er zoveel dat ze die bijna nooit ziet.

    zo goed?


    the plastic made dreams

    MissDelacour schreef:
    (...)

    oke is goed.
    zal ik ff doen.
    xxx

    biografie van lucy greens:
    ze heeft 5 broers en een zusje.
    5 broers heten: Alex, Jesse, Emiel, Martijn en George.
    haar zusje heet Loena.
    haar ouders heten Jean en Arthur.
    en ze heeft nog een heleboel familie maar dat zijn er zoveel dat ze die bijna nooit ziet.

    zo goed?


    Is goed, maar ik weet niet of ze erin voor komen ofzo. Het is nogal veel, en ik moet nog verder bedenken en vanalles. Maar ik zal mijn best doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PalexRain schreef:
    (...)

    Is goed, maar ik weet niet of ze erin voor komen ofzo. Het is nogal veel, en ik moet nog verder bedenken en vanalles. Maar ik zal mijn best doen.


    hoeft ook niet maar voor dat ze het weet.

    xxx


    the plastic made dreams