m`n zus geeft me d`r oude kleren en dan denkt ze dat ze het recth heeft om mijn nieuwe kleren we hebben namelijk de zelfde maat.
belagelijk hè??
wat vind jij er van stuur me dan ff een krabbel of bericht???
ik pas niet in de shirt van mijn zus. ze is nogal wat breder van me. Maar ik leen wel wat van mijn moeder, vrienden of mijn vriendje. Handig tog dat we allemaal dezelfde maat hebben ='D
m`n zus geeft me d`r oude kleren en dan denkt ze dat ze het recth heeft om mijn nieuwe kleren we hebben namelijk de zelfde maat.
belagelijk hè??
wat vind jij er van stuur me dan ff een krabbel of bericht???
haha, ik zou heel serieus al jou oude kleren aan haar geven en zelf vragen voor nieuwe kleren ='D
als jullie tog dezelfde maat hebben zou dat tog kunnen zeker ='D
Ik soms, maar altijd in het begin van de week. Dat het tegen het einde van de week gewassen is en mijn zus het niet door heeft. Want ze heeft dat niet altijd even graag. :'D
nooit, mijn kleding werd altijd gestolen door mijn stiefzusje als ik bij me pa was.. maarja daar kom ik niet meer;)
ik pas wel de kleding van me zus, maar die woont aan de andere kant van drenthe, en IK heb geen rijbewijs dus kan er niet zo 1 2 3 naar toe, maar ik pas alles van haar wel;)
ja dames zelfs haar trouwjurk!
Mijn broer is 25 en woont samen met zijn vriendin. Dus nee, dat doe ik niet. Lmao.
1. Hij is een jongen, ik meisje.
2. Hij woont ergens anders.
3. Te grote maten C: