• Hallo liefste en Beste lezers.
    Hier spreekt Denka Michelle,
    troonopvolgster van het land: Bokudemonai Island.
    Ik, samen met mijn tweeling zus Daisy, wordt koningin van dit land. Mijn moeder is de Koningin van een ander land, en mijn vader was de Koning van dit land. Mijn vader is ziek en ligt in een ziekte bed. Tot hij aftreed zijn wij nog geen Koninginnen, Ja wij beiden zullen optreden als Koningin. Er zullen ook twee Koningen komen.
    Ik en mijn zus zijn hetzelfde maar toch verschillend. Ik ben een meisje dat lief, spontaan en hyperactief is. Terwijl mijn zus hyperactief, serieus en gehoorzaam is. Ik doe eigenlijk een hoop domme dingen. Soms wordt ik wel eens hersendood genoemd door Daisy. Zij is meer het type dat altijd voorzichtig is en overal op let. Wat kan ik er nou aan doen dat ik gister bijna onder een auto liep? Ik ben toch de prinses? Daar moeten ze voor stoppen. Daar hoef ik niet op te letten.
    Daisy is het daar niet mee eens, wij moeten net als de gewone burgers, onderdanen, slaven.. gewoon opletten. Dat zal dat allemaal wel. Ik ben ook een meisje dat houd van alles wat zoet en schattig is. Ik heb vaak lichtgekleurde jurken aan en ik heb blond lang haar. Daisy daar in tegen houd van veel wat duivels is, ze is nog net geen satanist zeg maar. Ze draagt veel donkere kleuren en heeft dan ook donker haar. Wij beiden, zestien jaar oud, ik als eerstgeborene. Onze stemmingswisselingen zijn nogal zacht uitgedrukt. Wij hebben soms een stemmingswisseling en dan altijd tegelijk, waarbij ik een stuk hatelijker en serieuzer wordt en Daisy juist super hyperactief(meer dan dat ze normaal al is) en schattig. Ook veranderen we automatisch kwa kleding en haar. Dat is op natuurlijke wijze zo aan geboren. Altijd al zo geweest, dat brengt veel verwarring. Zo wie zo zijn ik en Daisy heel gelijk, onze moeder haalt ons amper uit elkaar, zelfs niet als we apart har hebben. Dat komt deels door de stemmingswisselingen.

    Over onze onderdanen:

    Wij hebben beide onze favorieten. We hebben de gewone burgers die buiten het kasteel leven, en al de hoofdkarakters van Naruto, die in het kasteel leven. Soms worden wij uitgedaagd voor een challenge. Hierbij draagt de Koning, Koningin, Prins, Prinses ons op om iets te doen om zo meer onderdanen voor het kasteel te winnen.

    Wij hebben onderdanen, bediendes en slaven. Het is net hoe je het zien wil. Der zijn een paar hoofd mannen opgesteld door mijn vader , maar vorig jaar mochten ik en mijn zus dat aanpassen. Onze favorieten kwamen daarbij als hoofdman te werken. Dat zijn de mensen die eigenlijk bijna altijd bij ons in de buurt zijn, protecting us. Ze doen hard hun best om het ons naar de zin te maken en dat is ook hun plicht. Onder de hoofdmannen komen de gewone bediendes; dienstmeisjes, kokken, poortbewakers, tuiniersters en noem maar op. Daaronder komen de minder gevorderden. Dit zijn de mensen die niet echt in het kasteel komen, deze bewaken om het kasteel heen en bewaken de kerkers. Of er wel eens mensen naar de kerkers gaan? Oh zeker, en iedereen heeft een ander lot te ondergaan. Wij, als prinsessen , beslissen dat lot.


    Over het verhaal:


    Jullie gaan in dit verhaal mee reizen in ons leven als Prinses. Jullie maken alles mee wat wij mee maken en zullen overal bij zijn. Al onze tegenslagen zul je kunnen volgen en alles wat mee zit zal ook aan je getoond worden. Soms kijk je mee hoe ik me voel en mijn leven lijd en soms kijk je me hoe Daisy haar leven lijd. Dit verhaal, te lezen op mijn account Naruto Story en op die van mijn zus SuperDaisy.

    Ik wens jullie veel plezier en vermaak toe tijdens dit verhaal over ons leven.

    Met Koninklijke groeten, Denka Michelle



    http://www.quizlet.nl/stories/15984/bokudemonai-island--anime-world/


    dit is emt zowel veel bestaande anime's als verzonnen personen!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 21:45 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.