• Ik had dinsdag een handtekening voor Anouk geregeld van Tokio Hotel. En ik heb dit topic niet eerder geopend omdat ze dat nog niet wist, het moest een verassing blijven. Eergister heb ik de envelop op de post gedaan en gister belde ze me helemaal hysterisch vrolijk op. Stiekem ben ik wel gemeen want ik liep haar daar al de hele week mee op te stoken (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is echt lief van je! Maar hoe kwam je eraan dan als ik mag vragen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaaaaaah Anouk die kwam gisteren in Utrecht helemaal hyper naar me toe dat je dat voor dr geregeld had =D Echt zo tof voor haar! En tof van jou natuurlijk =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Coool ;D
    echt lief van je dat je dat voor haar geregeld hebt! ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hoe heb je dat geregeld dan :O?


    Life is hard and then we die

    Haha, zo vet!

    Stiekem kan je dan toch wel lief zijn, en nu wil iedereen weten hoe je eraan komt, dus moet je dat ook maar even stiekem vertellen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is lief, inderdaad :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahahaha, go Kirs (krul)
    Ik wou gister nog vragen of je `m al had gegeven, maar je was niet online :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Liefheid! :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Elphaba schreef:
    Hahahaha, go Kirs (krul)
    Ik wou gister nog vragen of je `m al had gegeven, maar je was niet online :3
    Ja gheheh heb hem eergister op de post gegooid :Y)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Dolce schreef:
    Stiekem kan je dan toch wel lief zijn, en nu wil iedereen weten hoe je eraan komt, dus moet je dat ook maar even stiekem vertellen.
    Nou dan zal ik het toch maar vertellen, al geloofd niemand er geen zak van -don't care :Y)-.

    Na zoveel jaar muziek luisteren en concerten bezoeken kom je er vanzelf wel achter welke deuren je door moet lopen om in AHOY backstage te komen. (cat):Y).

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 21:08 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Aawh wat veet. En wat lief van je dat je dat voor haar hebt gedaan :'D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 21:08 ]

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou dan zal ik het toch maar vertellen, al geloofd niemand er geen zak van -don't care :Y)-.

    Na zoveel jaar muziek luisteren en concerten bezoeken kom je er vanzelf wel achter welke deuren je door moet lopen om in AHOY backstage te komen. (cat):Y).
    Goh kirsten, zullen we samen naar een concert in Ahoy gaan? ^^
    Hehe, vet lief van je! :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou dan zal ik het toch maar vertellen, al geloofd niemand er geen zak van -don't care :Y)-.

    Na zoveel jaar muziek luisteren en concerten bezoeken kom je er vanzelf wel achter welke deuren je door moet lopen om in AHOY backstage te komen. (cat):Y).

    Ohmygod zalig, ik wou dat ik dat ook wist van Vorst.


    Tanya is de beste.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou dan zal ik het toch maar vertellen, al geloofd niemand er geen zak van -don't care :Y)-.

    Na zoveel jaar muziek luisteren en concerten bezoeken kom je er vanzelf wel achter welke deuren je door moet lopen om in AHOY backstage te komen. (cat):Y).

    Heel gaaf! (cat) Neem mij de volgende keer ook maar eens mee! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.