• Ja, omdat wij voor school een boekcover moesten maken over het boek dat we gelezen hadden; In mijn geval 'Eerwraak' van Helen Vreeswijk. Deze cover telt al mee voor 10 punten voor ons proefwerk dus hij moet écht wel goed zijn. Ik had eerst één gemaakt maar die vond ik niet mooi, dus heb ik een nieuw gemaakt namelijk deze Ik heb daarom echt wel jullie mening nodig of hij goed is, anders maak ik gewoon een nieuwe.
    Ik zou het waarderen moesten jullie je eerlijke mening geven en niet zeggen dat hij goed en/of slecht is omdat de meerderheid dat zegt!
    Bedankt alleszins.

    Ik vind hem mooi ö
    Alleen het lettertype van eerwraak vind ik niet echt een lettertype voor een boek..

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:37 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind hem leuk, alleen vind ik het lettertype bij eerwraak niet zo mooi ^^

    Ik heb het boek niet gelezen, dus ik weet niet of het er echt bij past.
    Maar ik vind het in ieder geval een mooie foto. En het lettertype van eerwraak vind ik mooi.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:36 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wauw, supermooi <3

    Irgendwann schreef:
    Ik vind hem leuk, alleen vind ik het lettertype bij eerwraak niet zo mooi ^^


    I need you like a heart needs a beat

    Het boek gaat erover dat een meisje van Afghaanse afkomst in Nederland is gaan wonen maar ze wel heel sterk volgens de regels van haar geloof wordt opgevoed: Zo moet ze altijd een hoofddoek dragen, bidden etc. Maar ze wordt verliefd op Nederlandse jongens terwijl dat niet mag van haar ouders en daar gaat het zowat over.

    Ik ken het boek wel, maar heb het niet gelezen. Vind het opzich wel mooi.. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Misschien zou je "Helen Vreeswijk" iets kleiner kunnen maken of "Eerwraak" iets groter, zodat het wat meer verschil in zit.

    Verder is hij echt super mooi!!!


    Think before you act.

    Conspiracy schreef:
    Het boek gaat erover dat een meisje van Afghaanse afkomst in Nederland is gaan wonen maar ze wel heel sterk volgens de regels van haar geloof wordt opgevoed: Zo moet ze altijd een hoofddoek dragen, bidden etc. Maar ze wordt verliefd op Nederlandse jongens terwijl dat niet mag van haar ouders en daar gaat het zowat over.


    Wauw, dan vind ik het plaatje erachter ook erg gepast. Mooi hoor. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Bedankt voor de tips en zo (: Ik ga eens kijken voor een ander lettertype voor de titel (: Btw dit is de originele cover.
    Alleen, ik weet niet goed welk lettertype ik er dan wel moet bijnemen. Misschien hulp? Ik werd met Picnik daarvoor (:

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:42 ]

    Conspiracy schreef:
    Bedankt voor de tips en zo (: Ik ga eens kijken voor een ander lettertype voor de titel (: Btw dit is de originele cover.
    Alleen, ik weet niet goed welk lettertype ik er dan wel moet bijnemen. Misschien hulp? Ik werd met Picnik daarvoor (:

    Ik heb dat boek, maar stiekem vind ik de cover die jij hebt gemaakt mooier.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    -ik vind jouw cover op zich al mooier als de hare :')-

    Oh haha :') dat vind ik wel cool 8D

    Met ander lettertype

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:59 ]

    Conspiracy schreef:
    Met ander lettertype


    Jaaah das beter.


    ailoveejoee.