• http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=HE2MP9BQ

    zware overdrijving en belachelijke leugens


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ergens is het waar. Ze zijn niet meer de populairste. Maar, trek het je niet aan. Die schrijver / schrijfster moet er duidelijk niks van hebben. Nou, dat is dan zijn / haar probleem. Wij vinden het nog altijd leuk, dus wat zou ons stoppen?

    UNCOMMON schreef:
    Ergens is het waar. Ze zijn niet meer de populairste. Maar, trek het je niet aan. Die schrijver / schrijfster moet er duidelijk niks van hebben. Nou, dat is dan zijn / haar probleem. Wij vinden het nog altijd leuk, dus wat zou ons stoppen?


    wir sterben niemals aus(H)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    (...)

    wir sterben niemals aus(H)

    Zo is het maar net ;)

    Hahahaha, Camping Tokio :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik vind het ook niet leuk om te lezen maar TH is idd wel een beetje over hun hoogtepunt heen..
    maar dat gebeurt bij elke artiest en ze hebben nog genoeg fans om te blijven doorgaan dusz trek je gwn niks aan van dat bericht ;)


    She said: I gotta find out for myself

    Ik ben het met de tekst eens, eigenlijk (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.


    I need you like a heart needs a beat

    Je moet wel toegeven dat hun absolute hoogtepunt zo'n twee jaar geleden was. Toen was het alleen nog maar TokioHotel wat de klok sloeg. Nu is dat al veeeeeele minder. Maar voor de echte fans blijft het natuurlijk dezelfde TokioHotel (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Fiction schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.

    Agree.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tja, ergens heeft de schrijver van het artikel wel een punt, ze zijn niet meer zo populair.
    Maar ze hebben nog steeds fans en voor mij is de hype dus zeker nog niet over (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Je kan lullen wat je wilt, maar ze hebben gelijk. De hype is over, alleen de echte fans zijn er nog.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 13:58 ]

    Tokio Hotel heeft misschien niet overdreven veel fans, maar de fans die ze hebben zijn geweldig en zingen mee voor 10 000.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ravel schreef:
    Ik ben het met de tekst eens, eigenlijk (krul)

    Ik ook.

    Wat is er zo erg aan dat dat erin staat? Het is toch de waarheid, er is niets overdreven aan. Het is de pure waarheid. Het is misschien lullig, maar het zij zo. Je kan er toch niets meer aan veranderen.

    - Ja, ik ben ook fan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Fiction schreef:
    Laat ons zo zeggen:
    De echte fans zijn overgebleven en de wannebe's die alleen 'fan' waren van Bill en Tom zijn afgehaakt.

    Inderdaad. ^^


    Let the Night embrace you