• zo veel hw maken x_X
    naja, vooral leren,
    en ik heb totaal geen zin.. x_x

    wie heeft het zelfde probleem? x'D

    T0MCEST schreef:
    Ik moet vaqndaag heel veel schrijven XD Maar liefst 4 hoofdstukken van ieder minimaal 300 woorden.
    (ik heb een weddenschap met mezelf XD)

    ik heb vandaag al 1 ding geschreven en ik vind dat ik niet meer vandaag ga doen, aan schrijven ofzo:'DD

    Ik heb nu een afspraak met mezelf gemaakt. Voor ieder vak waarvan ik mijn huiswerk heb gemaakt - dat zijn er best veel - mag ik een hoofdstuk van een verhaal schrijven :3
    ...
    Gaat me niet lukken x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ik heb nu een afspraak met mezelf gemaakt. Voor ieder vak waarvan ik mijn huiswerk heb gemaakt - dat zijn er best veel - mag ik een hoofdstuk van een verhaal schrijven :3
    ...
    Gaat me niet lukken x'D

    dat is wel een goede hoor.. ^^

    Thingies schreef:
    Ik, maar ik heb geen zin :Y)


    Logan Lerman FTW : D

    Allison schreef:
    Helemaal niets :Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Haha, ik ook. Ik moet ook beginnen, maar het lukt niet echt... :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb geen huiswerk. En ik dacht dat ik dinsdag een toets had, maar mijn boeken liggen sowieso dan nog op school :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik eigenlijk niet. Ik moet niet veel doen tegen maandag. Ik ben al klaar, maar ik ga al iets doen voor de volgende dagen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik moest nog wiskunde, daar heb ik net een stukje van gemaakt. Dus nu vind ik van mezelf dat ik wel klaar ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:02 ]

    Ik moet een werkstuk maken voor biologie en voor geschiedenis ook nog het een en ander. Het punt is, voor bio moet het dinsdag afzijn maar morgen ga ik naar Emilie Autumn dus heb ik er geen tijd voor. ><


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ben maandags na de vakantie altijd huiswerk vrij. :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.