• Goedenmorgen :),

    Een paar weken geleden is mijn mobiel kapot gegaan en zit nu dus vast aan mijn LG Chocolate van zo'n 4 jaar geleden.
    Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe mobiel, en heb er een gevonden maar het is wel met abonnement.

    Het abonnement bestaat uit;
    - het abonnement
    - eindeloos online (internet)
    - 1000 gratis smsjes per maand

    Mijn vraag: Heeft iemand ervaring met zo'n soort abonnement of een ander abonnement?

    Ik heb namelijk ooit eens een abonnement gehad en dat was niet zo vrolijk afgelopen :X

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 13:34 ]


    I recycle my thoughts.

    Die lijkt me echt chil.
    Maar ik heb mijn hele leven al prepaid.

    UNCOMMON schreef:
    Die lijkt me echt chil.
    Maar ik heb mijn hele leven al prepaid.

    Ja, ik dus ook en ik vind het heel fijn. Maar mijn probleem is dat ik niet kan sparen dus er is geen prepaid mobiel voor mij mogelijk :Y).
    En ik heb een bijbaantje waarmee ik ongeveer 65,- per maand en dan heb ik nog 25,- zakgeld dus zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn...


    I recycle my thoughts.

    Oh dat is echt een super abbonement! En ja het kan verkeerd aflopen, maar niet als je 2 of 3 keer per week je saldo checkt. Dan weet je ongeveer hoeveel je nog kan bellen en smsen. Welke maatschappij btw?


    -

    BK schreef:
    Oh dat is echt een super abbonement! En ja het kan verkeerd aflopen, maar niet als je 2 of 3 keer per week je saldo checkt. Dan weet je ongeveer hoeveel je nog kan bellen en smsen. Welke maatschappij btw?

    Link!


    I recycle my thoughts.

    Bird schreef:
    (...)
    Link!

    Doen! Echt een goede maatschappij, hi! ;D


    -

    UNCOMMON schreef:
    Die lijkt me echt chil.
    Maar ik heb mijn hele leven al prepaid.

    BK schreef:
    (...)
    Doen! Echt een goede maatschappij, hi! ;D

    Dat dacht ik dus ook al :Y). Nu nog aan mijn ouders vragen, mehe.


    I recycle my thoughts.

    Ik zie nu dat het abonnement zélf bestaat uit 75 belminuten/150 smsjes.
    Dus dan heb ik er nog 1000 extra smsjes bij dus nog 75 belminuten over. Is dat genoeg :X?


    I recycle my thoughts.