• Pumba, lag met zijn rug tegen Felix' buik, en Felix zijn achterpoot lag over Pumba heen. En toen ik weer binnen kwam en op mijn bureau stoel ging zitten gingen ze uitrekken, dus een poot naar voren en dat deden ze alle bij tegelijk, maffe beesten. :'D

    Doen jullie katten elkaar ook na? :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn katten liggen altijd opgerold. Maar dat doen ze denk ik allemaal wel. En ze lopen altijd achter elkaar aan :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    CHAOS schreef:
    Mijn katten liggen altijd opgerold. Maar dat doen ze denk ik allemaal wel. En ze lopen altijd achter elkaar aan :'D


    Ja, Felix ligt ook wel is opgerold en dan doet ie zijn poot over zijn ogen, vet maf. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    1 van mijn katten die miauwd altijd egt strond vervelend gewoon.. en al kijk je hem alleen maar aan dan doet die ut al >.< en hij maakt de deur open terwijl de deurklink zeg maar naar benede zit dus das best wel onmogelijk maar hem lukt ut weer xD en mijn andere kat is heel lief (A)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Mijne hebben heel vaak een groot gevecht, zo grappig. Of dan zitten ze hetzelfde op het aanrecht ofzo xd

    ik heb een hond!

    Ik heb maar 1 kat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    'Ghehe, zulke dingen doen mijn katten ook altijd. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb maar 1 kat :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb geen katje ;(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb 3katten. 1 is altijd chagrijnig. En die andere 2 kleffen de hele tijd.


    Stop holding me under and let me breathe.

    savoir schreef:
    ik heb 3katten. 1 is altijd chagrijnig. En die andere 2 kleffen de hele tijd.


    Zo'n chagrijnige uitkijk? Dat zie je veel bij zwartte katten ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus