• In een opwelling had ik besloten om op YT maar oude nummers van Tokio Hotel te gaan luisteren van het Zimmer 483 live concert. Dus dat zit ik te kijken en naar filmpjes van 14 Juni en dan denk ik bij mezelf: ''goh dat was echt een mooie tijd ik zou ze nog wel een keer willen zien zoals ze daar waren.'' Stomme opwelling van mij, heeft iemand daar stiekem ook wel eens last van?

    En nu kijk ik de Schrei DVD terug! :Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 16:46 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Idd, dat heb ik nogal redelijk veel de laatste tijd! >.<


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Eigenlijk niet echt, wel dat ik weer zo een dag wou, maar die heb ik donderdag gehad, en ik vond het beter dan 14 juni.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vond ze vroeger, toen ze nog "onschuldige" pubertjes waren, leuker. (baby)
    Vroeger was het altijd leuker.


    Think before you act.

    ja dat heb ik nu ook best wel xd
    ik was laatst de dvd aan t kijken van hun zimmer 483 tour en ik had echt zoiets van: wat waren ze toen mooi.. en geef asjebliefd weer zo'n concert.. ook best kansloos x.x


    She said: I gotta find out for myself

    Ik heb Tokio Hotel 14 juni gezien, maar ik vond ze 23 februari echt wel beter spelen ;o. 14 Juni was echt vet kort, maar iets met een uurtje?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee hoor - Ja -

    Ik zou nog een concert van hun willen meemaken van 2007/2008.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik wou dat ik ze 3 Juni 2006 had gezien in Paradiso, maar toen was ik op schoolreisje u.u


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind het allemaal stiekem eigenlijk wel leuk! Je ziet ze beetje bij beetje ouder worden en ontwikkelen zowel hun innerlijk en uiterlijk, dus ik vind er niks ergs aan met hoe ze er nu uit zien ^^.

    AvrilTomxMii schreef:
    ja dat heb ik nu ook best wel xd
    ik was laatst de dvd aan t kijken van hun zimmer 483 tour en ik had echt zoiets van: wat waren ze toen mooi.. en geef asjebliefd weer zo'n concert.. ook best kansloos x.x

    Ja en Schrei dan die is ook zo mooi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben geen fan, maar ik vond de vroegere Tokio Hotel veel beter.


    All this dampness is damp.

    Jep.. :'] En ik heb vette spijt dat ik geen kaartjes had gekocht voor laatst.. x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/