• x.bij de handbal, we moesten tegen van die vrouwkes. en ze waren al arogant als de *pieeeeep*, maar we hebben wel gewonnen. maar toen gingen ze naar de rand, allemaal naar ons gillen in de kleedkamer en ik kan mijn mond dan niet dicht houden. dus toen riep ik: ja wat nou?,
    hun: ja jullie zijn arrogant
    ik: joah, wij arrogant hebben jullie jullie bakkes al gezien?
    meisje uit mijn team: sanne hou je in
    hun: ja komen dan *op zo'n arrogant toontje*
    ik: ja wat nou? moet dat stoer zijn?
    en toen viel er een stilte, dus ik ging zo naar de gang. stonden ze daar, ik keek ze zo aan van ja wat nou? ze bekeken me even en liepen toen,
    dus ik riep zo: ja ren maar weg ja. maar toen kwam die coach naar mij toe, ja hou even op brutaaltje en toen liepen ze weg. ik had echt zoiets van godver heb ik het nu gedaan?

    maar dat was mijn levensverhaal weer:9~:9~

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 19:30 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan me ook nooit inhouden als iemand me arrogant aankijkt. Dan moet ik gewoon arrogant terugdoen ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Ik kan me ook nooit inhouden als iemand me arrogant aankijkt. Dan moet ik gewoon arrogant terugdoen ;$


    it's so empty living behind these castle walls

    Ravel schreef:
    Ik kan me ook nooit inhouden als iemand me arrogant aankijkt. Dan moet ik gewoon arrogant terugdoen ;$


    La credenza è una medicina contro il timore

    You go girl!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    jij heb het goed gedaan, laat die coach maar kletsen.

    Dit doet me zo zwaar denken aan een toernooi dat we in de eerste hadden. Maar mijn zelfvertrouwen destijds was zo laag dat ik niks durfde te zeggen op het moment. Een meisje - waarmee ik altijd ruzie bleef behouden - duwde een ander tegen me op en toen ik wat binnendsmonds zei bleef ze me achtervolgen tot ik eindelijk herhaalde wat ik zei. Ik weet het nu niet meer. Maar het kwam erop neer dat ze maar bleef uitdagen en me op een gegeven moment duwde. En ik duwde terug en dat wijf flikkerde haast.
    En de dag daarna in de les zeggen 'Ja ze had een grote bek.' Ik kon door de grond zakken, zo ingehouden kwaad was ik destijds. Zou zoiets me nu overkomen dan zou ik op een andere manier reageren, fersure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben ik het nu of zeg jij heel veel 'ja, wat nou?'
    Lijkt nogal een foute reactie in die situatie. Dan gaan ze zeker reageren.
    Negeren moet je doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ravel schreef:
    Ik kan me ook nooit inhouden als iemand me arrogant aankijkt. Dan moet ik gewoon arrogant terugdoen ;$

    Hingucker schreef:
    Ben ik het nu of zeg jij heel veel 'ja, wat nou?'
    Lijkt nogal een foute reactie in die situatie. Dan gaan ze zeker reageren.
    Negeren moet je doen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Groot gelijk, ik kan mij ook nooit inhouden op een moment zoals zo iets ^^

    oeps.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 22:03 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga dan altijd rammen C:
    [/kortlontje]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat heb ik ook altijd als ik aan het hockeyen ben. Gaan ze me keihard duwen en fucking arrogant naar me kijken. Dan heb ik echt zoiets van; "Jah, kom dan. Als je stoer doet mot je komen ook", maar dan gaan ze nog harder duwen en ik heb een kort lontje, dus dan ga ik lopen schreeuwen en keihard zeggen 'mot je een dreun of niet? ', en ik ben er zelfs een keer uitgestuurd -voor maar 2 minuten ofzo- omdat ik erg brutaal en arrogant deed, terwijl de ander begon. ¬¬

    Maar ik kan me op zulke momenten niet beheersen, zo ben ik gewoon :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny