• Was zooooooooooooooooo supergeweldig!
    Ongelooflijk gewoon, en dat je daar maar zo weinig voor moet betalen!
    Ik weet nog dat het concert van Britney Spears tussen de 60 en de 360 euro kostte, dat was gewoon ziek. En dan kreeg je nog dat ze playbackte.
    Anyway, er waren heel weinig mensen naar het concert van EA gekomen, zo'n stuk of 200 ongeveer, maar wat je daar te zien kreeg! ;o
    Hemeltjelief, het was zang, toneel, drama, ballet, circus, poppenkast allemaal ineen! ;o
    Echt een ware show gewoon. Het was echt een kwaliteitsvoorstelling. Zowiezo beter dan elk ander concert waar ik ooit naar toe ben geweest.
    Het was echt SUPER<3
    En ik heb heel veel foto's gemaakt, want ik had een toestemming van het management. :Y)
    Die komen straks wel, ik zal er een paar opzetten voor mensen die er niet waren. Ik heb ongeveer 500 foto's gemaakt, maar die ga ik er allemaal niet opzetten, alleen de leukste.

    Wie is er nog allemaal geweest? ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ben niet geweest,
    maar super leuk voor jou!! =)

    MacGregor schreef:
    (...)
    Ja, zelfs ben je er geen fan van, dan nog zou je het zowiezo super vinden. ;3
    Het is niet alleen maar wat zingen, maar da's echt alles in 1. Ze hebben zelfs met vuurstokken gedanst. ;o
    En Opheliac is super. <3
    Gaaf!
    En het is sowieso geen geld, dus je kan er makkelijk voor de lol heen gaan als je geen fan bent ;3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)Gaaf!
    En het is sowieso geen geld, dus je kan er makkelijk voor de lol heen gaan als je geen fan bent ;3

    Ja he! ;d
    Ik kon gewoon niet geloven dat het zo weinig kostte. Ze komt helemaal hier naar toe uit Amerika voor zo weinig geld. o.O
    En weet je hoeveel mensen er aanwezig waren? Hoogstens 200. Het was net als een priveconcert, maar het was zooo leuk! ;3


    Where there is a sea there are pirates...