• Hebben jullie wel eens dingen die je ouders niet mógen weten, maar dat je steeds het gevoel hebt dat ze het wel weten?

    Dat heb ik dus de hele tijd, het kan zijn dat ik het me inbeeld omdat ik bang ben dat ze het weten. Maar ik wordt er helemaal gek van. Ik kan het ook niet tegen mijn ouders vertellen, want ik denk dat ik dan de derde wereld oorlog ontketend heb.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja. En eigenlijk zou dat niet moeten, maar het feit dat ik veel dingen voor mezelf hou om gezeik te voorkomen zit in mijn karakter ingebakken en dat haal je er niet zomaar uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat is echt heel irri dat heb ik als ik iets van me virendin niet tegen me andere vriendin mag zeggen.


    blond,blauw ogen, 1.68

    Ja.
    Ik heb ook paranoide gedachtes dat mijn ma me hele kamer doorzoekt opzoek naar schriften waarin ik persoonlijke dingen schrijf.
    Maar volgens mij doet ze dat ook serieus :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen geheimen, en dat mogen mijn ouders best weten, maar ik vertel mijn ouders gewoon veel niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ravel schreef:
    Ja.
    Ik heb ook paranoide gedachtes dat mijn ma me hele kamer doorzoekt opzoek naar schriften waarin ik persoonlijke dingen schrijf.
    Maar volgens mij doet ze dat ook serieus :')
    Dat zou eng zijn ;o


    it's so empty living behind these castle walls