Titel spreekt voor zich, het vorige topic zat vol. Ik lees; Wicked van Gregory Maguire. Een Engels boek dus (:
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Gister Geheimen van het Wilde Woud en Het Gevaarlijke Venster van Tonke Dragt uitgelezen. Nu lees ik Jinx van Meg Cabot
Ik lees op het moment alles en niets. 4 vriendinnen - 1 spijkerbroek heb ik net uit en nu lees ik Heidi in het Engels wel een beetje..
Je t'aime plus qu'hier et moins que demain
Nell door ene Mary Ann Evans ^^
Caution first, always.
net een boek uitgelezen de gave van katsa ik ga beginnen met een ander weet de naam alleen niet meer
#WWED - What Would Emma Do?
het korte tweede leven van Bree Tanner- Stephenie Meyer
Percy jackson en de bliksem dief. bijna uit dus straks een nieuwe pakken.
Black Box van Anna Woltz en Vampire Diaries: The Return ~ Shadow Souls van L. J. Smith
Ik heb net Zielen van Stephenie Meyer uit.
ik lees nu op het moment Eragon van Christopher Paolini maar die heb ik al bijna uit
Miracle!!
Nieuw in NY bijna uit
Loverboys van helen vreeswijk heb hem al bijna uit,
All I Needed Was A Shoulder To Cry On
Ik ben bijna klaar met 'The Perks of Being a Wallflower' en ik denk dat ik daarna ga beginnen met 'Catcher in the Rye'
There are several things that I have been doing wrong.
oké nu gaan julie me allemaal een nerd vinden ik ben bezig in drie boeken ~iriscopie ~biologie & ~evolutie allemaal informatie boeken maar die vind ik nou eenmaal interessant om te lezen(nerd) ik ben nu namelijk op dit moment geen amusement boek aan het lezen
Interdum lacrimae pondera vocis habent
Perfect Chemistry, heeft geen zin om schrijfster op te zoeken. Engels boek, maar zó geweldig. Ik vind het nu al mijn favoriete boek.
it's so empty living behind these castle walls
Eclips
Alcohol is for people who can afford to lose some braincells