• Bill heeft eindelijk zijn rijbewijs gehaald, teminste daar ga ik vanuit als ik hem signaleer in een Carbio. De €90.000 dure auto is aangeschaft door onze Bill. Nu hoeft Tom hem niet meer overal heen te brengen zoals de 18 jarige al eiste toen Tom wel voor zijn rijbewijs was geslaagd! ^^ Hier http://nd.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/32200270.jpg een foto van Bill in een Cabrio. De Cabrio is een auto uit de BMW Cabrio Serie 6. Zeg nou zelf, meneer heeft wel smaak qua auto's!
    En hier http://nd.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/32200290.png nog een plaatje van de auto zelf ;)
    -XxX- Muppcha!

    ik ben zot van cabrio's ma billiboii heeft toch geen smaak kwa auto's betreft ze(puh)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    De auto van Tom is véééél mooier =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    De auto van Tom is véééél mooier =]
    tja :P dan zie je maar weer 's het verschil tussen de twins xD persoonlijk vind ik de auto van Billyboem mooier BTW xD

    De auto van Tom is véééél mooier =]


    tom heeft toch een auto dat op een Range Rover lijkt? >.< nouja dat vind ik dan ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    tom heeft toch een auto dat op een Range Rover lijkt? >.< nouja dat vind ik dan ^^
    Tom heeft een Cadillac

    Tom's auto is mooier, maar die cabrio is ook mooi =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Tom heeft een Cadillac


    wacht.. ik vond het op een Range Rover lijken :'D Omg.. ik weet niet waar me ogen zitten =D Mrrja. Ik weet niet welke ik mooier vind. Denk die van Tom.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    dit topic bestaat al,, ik heb hem aangegeven ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Wie heeft mijn reactie zomaar verwijderd? *kijkt achterdochtig naar helemaal bovenaan de pagina*


    Bored.

    dit topic bestaat al,, ik heb hem aangegeven ;)


    Ja dat dacht ik al. zo'n topic bestaat al^^ want daar had ik ook gereageerd, toen vroeg ik of Bill überhaupt na 20x zakken wel kon autorijden>.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja dat dacht ik al. zo'n topic bestaat al^^ want daar had ik ook gereageerd, toen vroeg ik of Bill überhaupt na 20x zakken wel kon autorijden>.<


    precies ^^


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..