• Er loopt dus een gemaskerde man met een mes rond op een punt waar heel veel van mijn vrienden iedere dag overheen komen. Meestal fietsen ze daar alleen, omdat de tijden heel erg verschillen in de roosters. Die man heeft al een meisje bedreigt, en eentje bijna. Allebei van onze school. Sommige hebben hem gezien, en zijn ervandoor gegaan. Ik mag al niet meer naar al die vrienden toe(wat ik heel logisch vind), omdat het gewoon gevaarlijk is. De politie komt daar ook nooit ofzo, terwijl er wel aangifte is gedaan. Straks wordt er iemand gewond, want je weet maar nooit met zo'n gek. Ik vind het gewoon een heel eng idee, dat mijn vrienden daar fietsen en dat ze straks bedreigt worden ofzo. Het is ook maar 15 minuten van mijn huis af, brr.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 20:00 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bah. Ben ik blij dat er zo iemand hier niet rondloopt. Maar best wel achterlijk dat de politie er niets tegen doet, terwijl er al zo veel aangiftes zijn gedaan.

    Omg o_o Daar moet de politie toch echt wat aan doen! Griezel :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Normaal moet de politie daar iets aan doen,want het is met een mes en een plaats waar veel mensen komen.

    Currahee schreef:
    Omg o_o Daar moet de politie toch echt wat aan doen! Griezel :/

    Etoile schreef:
    Normaal moet de politie daar iets aan doen,want het is met een mes en een plaats waar veel mensen komen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik haat zo'n creeps! o.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Etoile schreef:
    Normaal moet de politie daar iets aan doen,want het is met een mes en een plaats waar veel mensen komen.


    Smiling but close to tears.

    Iewl, dat is eeeeeeng! o.o


    Never run out of reasons to smile...

    En de polotie doet daar niets aan?Ö


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wat een freak.


    it's so empty living behind these castle walls

    Jammer dat de politie waarschijnlijk pas iets komt doen als het al te laat is.

    Ik hoop serieus voor je dat er niets gebeurt. :]


    Let the Night embrace you

    Daarom woon ik in een dorpje :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mentai schreef:
    Daarom woon ik in een dorpje :Y)

    Haha, dat heeft echt niets met in een stad of dorp wonen te maken hoor :') 't kan even goed zijn dat er morgen één of andere psycho met een serie messen in jou dorp zit.

    Ja, zulke dingen zijn inderdaad nogal angstwekkend.
    Zo is er een verkrachter actief op een fietspad waar mijn vriendin langsheen moet op weg naar school en bij mij in de buurt zijn er twee vermoord. Maar goed, sta daar niet te lang bij stil want binnen de kortste keren domineert angst je leven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een creep o.o'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'