• Heey.
    Ik moet dit echt even kwijt!
    Ik was dus de 24e naar de Zwetser (disco in Emmen) en een mega leuke jongen die vroeger folders bij mij rondbracht zou ook komen. Het begon om 9 uur en om 11 uur zag ik m eindelijk -.-
    Nouja... ik liep dus naar hem toe en hij was echt OMRINGD door meisjes, maar toen hij mij zag keek hij heel enthousiast en begon zowat meteen met me te dansen!! En heel erg close :) drukte me helemaal tegen zich aan en like: omg!
    Hij vond t ook jammer dat ik wat eerder weg moest. Heb m dus gisteren om 14:51 een krabbel en prive berichtje gestuurd op hyves, maar hij heeft nog steeds niet gereageerd.
    Ik weet dat ik me waarschijnlijk heel overdreven gedraag want hij kan net zo goed een dagje weg zijn/niet op hvyes gaan. Maar...
    Hij zei die avond ook tegen me dat ie een beetje aangeschoten was, maar wat als t iets meer dan dat was en hij helemaal niet met me danse omdat ie me leuk vond ofzo.
    *zucht* weet gewoon niet wat ik moet doen........

    Heeft iemand een vergelijkbare ervaring, of weetje een manier om mij te helpen? Laat dan plss een berichtje achter
    xx Myrthe


    Second star on the right and straight on till morning

    Nog nooit meegemaakt, maar zoals je zelf zegt, misschien is hij gewoon een dagje weg ofzo (:
    En als dat niet zo was, en hij was inderdaad gewoon aangeschoten, dan is hij je niet waard en moet je hem gewoon vergeten.
    Maar, ik hoop natuurlijk voor je dat het het eerste is natuurlijk :')


    Never run out of reasons to smile...

    > slotje op aanvraag.