• De idioten stalkers van "Tokio Hotel" geven op!
    Nu hebben de jongens van Tokio Hotel eindelijk rust ...


    Maandenlang volgde de stalkergroep ''Afghanen on Tour“," de tiener idolen - tot het op 15 April 2009 bij een tankstation in Hamburg uit de hand liep: Daar sloeg Tom Kaulitz (net 20) in op de Franse Perrine D. (21). Ze had daarvoor een sigaret op zijn auto uitgedrukt. Een bewakingscamera filmde het gevecht.

    Het resultaat: Tokio Tom werd aangeklaagd wegens lichamelijke verwondingen, en het beschadingen van eigendommen. Nu is de strafzaak in het Amtsgericht Hamburg-Altona, tegen betaling van 1.000 euro boete afgesloten. Perrine D. na afloopt van de zitting: "Tom krijgt speciale ster-behandeling in Duitsland! Normaal zou iemand die mij zo sloeg meer moeten betalen."

    BILD vernam dat de stalkbende ondertussen weer uit elkaar is gegaan. De meisjes zijn teruggekeerd naar Frankrijk, en willen naar eigen zeggen niets meer te maken hebben met Tokio Hotel. Dat zal de band blij maken.

    bron


    I need you like a heart needs a beat

    Ravel schreef:
    Ik vind het wel logisch dat ie een boete moest betalen. Als een normaal persoon iemand slaat, en daar ook een goede reden voor heeft, moet die persoon toch ook gewoon betalen? :')
    Maar dat is mijn mening, ofzo.

    Inderdaad.


    Alis volat propriis.

    Hebben ze dan toch hun verstand terug gevonden? -.-
    Hoe levenloos kan een mens zijn.. Oo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Joselyne schreef:
    Dat mocht eens tijd worden zeg.
    Ik vind die boete die Tom moest betalen nog steeds onterecht.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ravel schreef:
    Ik vind het wel logisch dat ie een boete moest betalen. Als een normaal persoon iemand slaat, en daar ook een goede reden voor heeft, moet die persoon toch ook gewoon betalen? :')
    Maar dat is mijn mening, ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eigenlijk zou er nu iemand elke avond bij hun moeten inbreken en voor hun bed naar ze gaan staren ofzo, of dingen gaan stelen net zolang tot zij erop inramt en dan ook naar de politie stappen. Verdiende loon. Ik kan zó niet tegen dat soort hypocriete mensen he.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Naa, moet het nog zien, nu hebben ze weer aandacht. >.<


    blame the bully.

    Ja, dat las ik op THH. Gelukkig! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Gheheh dat wist ik al :Y). Maar dat ze ook maar opbokken stelletje gestoorde kinders. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    En hebben zij nog een boete of wat dan ook moeten betalen?
    Goh, dan ga ik anderen ook maar eens stalken als ik daar toch geen straf voor krijg.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wauw, dat vind ik nog best goed van ze, hoor. Dat ze ermee gestopt zijn. Misschien worden ze ooit nog wel slim..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'