• Fotoooooooooo's !

    Ik ben nog helemaal onder de indruk van dat concert. ._.

    Woensdagavond was ik naar Charissa / TOMSDICK gegaan, zodat we de volgende ochtend samen naar Vorst Nationaal konden. Donderdag zijn we rond tien uur vertrokken en een beetje voor elf waren we daar. Er stond al heul veel vol. ._.

    Ze hadden de rijen in vakken verdeelt. Het eerste vak was net vol, daar mochten we niet meer in, dus stonden we in het tweede vak tegen het dranghek van het eerste vak. Vlak naast het ingangetje van het eerste vak. Ik vond de tijd wel snel vooruit gaan, maar Charissa niet, haha. :'D

    Maar jongeh, er stond een groepje Walen van rond de dertien - veertien jaar en die duwden zo hard. oO Echt niet normaal wat een hoeren. Ja, ik scheld en nee dat gaan de mods niet veranderen, want het waren echt de grootste hoeren die ik ooit ben tegengekomen. ._.

    Om vijf uur begon het natuurlijk heel hard te regenen. ==' Gelukkig lieten ze ons speciaal een kwartier vroeger in de zaal. Ticketje laten zien, zak controleren en rennen maar. De staanplaatsen waren ook in twee stukken verdeeld. Vonden wij die ingang van het eerste vak niet, waardoor we er uiteindelijk niet meer in mochten. ._. Toen zijn we maar tegen het hek van het tweede vak gaan staan, waar je eigenlijk een veel beter zicht had dan in het eerste vak achteraan.

    Toen kwam Evelien en Julie eraan lopen, vrienden van Charissa. Zij hadden een M&G, net zoals Joyce en Tiny, maar die hebben we niet meer gezien. Evelien had dus Charissa's boekje laten handtekenen en de spandoek die ze samen voor Werchter Boutique hadden gemaakt. Echt lief. :'D

    Na een tijdje begonnen ze met een DJ-set, haha. Was wel vet, dikke sfeer enzo. Dat was dan in de plaats van een echt voorprogramma.

    Dan het concert zelf, ik was helemaal onder de indruk. Meer heb ik niet te zeggen, echt vet. Toen Bill op een bepaald moment de catwalk opkwam, hielden Charissa en ik die gehandtekende spandoek op, zodat hij het zou zien. Hij herkende dat ding, aangezien hij die bij de M&G al gezien had, las hem, lachte naar Charissa en liep weer naar het grote podium. Tom deed ook een keertje moeite om te komen lezen, maar dat ging niet met z'n gitaar.

    Hun helemaal blij haha. :'D

    Verder heb ik er niet veel aan toe te voegen, want ik moet nu toch echt naar school. ._.


    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 20:50 ]

    Whhhhaaaaaahh!!!!!!
    Dat concert was zo prachtig, geweldig cool, leuk en noem maar op.
    Ik stond aan de kant van Tom (zitplaatsen). De blok naast hem echt kei dichtbij.
    En Tom kwam dan vaak op de verhoogd ding staan. En dan lachte hij zo lief! En Bill zag er ook echt zo geweldig uit met zijn coole pakjes!
    Ik vond ze echt passen bij hun show. Het was echt geweldig! En nu heb ik echt wel spijt dat we nog zo lang moeten wachten eer ze nog is komen!
    Maar ja, oh ja. Volgens mij heeft Bill iets met het woord "Thank You", hij heeft het volgens mij meer als 20 keer geroepen. Het was echt zo lief toen de jongens voor het publiek applaudiseerde.


    One Day you'll remember me...

    Haha indeed, het was gewoon zo lief en schattig allemaal! :'D

    Toen ze klapten kreeg ik het echt, hoe schattig was dat!


    Tanya is de beste.

    Jaaaaaaa. -smelt-

    En heb je bij Phantomrider die traan uit Bill's oog zien rollen? oO

    Dat was echt heul erg lief. <3

    Ohmygod, neen! Dat heb ik niet gezien. Hoe schattig.
    Wat ik wel niet goed begreep was bij Ready set go. Er was like precies een foutje gebeurd in de muziek? Plots overlapte een stukje tekst dat het zo 2x kwam.
    Maaaaaaaaaaaar, het word hem vergeven met derest, echt wooooow. Ik wil teruuuuuug.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Ohmygod, neen! Dat heb ik niet gezien. Hoe schattig.
    Wat ik wel niet goed begreep was bij Ready set go. Er was like precies een foutje gebeurd in de muziek? Plots overlapte een stukje tekst dat het zo 2x kwam.
    Maaaaaaaaaaaar, het word hem vergeven met derest, echt wooooow. Ik wil teruuuuuug.

    Haha, niet eens gemekt. :'DDD

    Waarom zit ik nu niet in Oberhausen? =(

    Gabbana schreef:
    (...)
    Haha, niet eens gemekt. :'DDD

    Waarom zit ik nu niet in Oberhausen? =(

    Of zondag in Hambuuuuuurg.
    Daar is het Duitssssss! Mjummieee. <3


    Tanya is de beste.

    En wie heeft het allemaal gemist?!?!?!?!

    Eva :D:D:D:D:D:D


    I recycle my thoughts.

    Pliena schreef:
    (...)
    Of zondag in Hambuuuuuurg.
    Daar is het Duitssssss! Mjummieee. <3

    Uhu. (huil)

    Bird schreef:
    En wie heeft het allemaal gemist?!?!?!?!

    Eva :D:D:D:D:D:D

    Waarom was jij er niet? :((:((:((

    Gabbana schreef:
    (...)
    Waarom was jij er niet? :((:((:((

    Dat vraag ik me ook zo hard af?
    Ik wilde zo graag gaan diep van binnen, maar toch bleef ik het uitstellen om een kaartje te halen en wist niet of Julie meewilde dus was te laat.
    Toen ik die avonden in mn bed lag heb ik wel hard zitten balen.


    I recycle my thoughts.

    Bird schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me ook zo hard af?
    Ik wilde zo graag gaan diep van binnen, maar toch bleef ik het uitstellen om een kaartje te halen en wist niet of Julie meewilde dus was te laat.
    Toen ik die avonden in mn bed lag heb ik wel hard zitten balen.

    Aaahw. <3

    Volgende keer ga je gewoon. Of misschien het concert in Parijs? Klein reisje in de paasvakantie is toch fijn. :Y)

    Mooi dat het leuk was! :'D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Gabbana schreef:
    (...)
    Aaahw. <3

    Volgende keer ga je gewoon. Of misschien het concert in Parijs? Klein reisje in de paasvakantie is toch fijn. :Y)

    Ik voel me niet zo thuis tussen snelpratende Franse personen, dan voel ik me geïntimideerd hihi.

    Ik weet nog steeds niet waarom ik niet ben gegaan. Waarschijnlijk was ik bang?


    I recycle my thoughts.

    maaaan , het waaas zooooo goed! echt onbeschrijfelijk , ik heb zo genoten van de hele dag ( buiten idd de regen :'D door die achter mij haar paraplu was heel me jas nat :'D ) en binnen stond ik ook tamelijk goed <3 twas echt het beste dat ik van hunnie al gezien heb en ik moest twee keer bijna huilen bij phantomrider en in your shadow en ik heb vreselijk veel gegild , hoewel ik da NIET van plan was , da vuur was geweldig en ik denk er nu nog elke seconde met zooo veel mooie herinneringen aan terug <333

    oh ja en toen ze voor ons applaudiseerden , dat was zo lief <3

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 22:42 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H