• Hoii.,
    Jha Ik moet even klaagen hoor., [a]
    Kijk., ik heb zaterdag afond in Dormi *Soort Bar ding., waar alemaal van die Alternatiefelingen komen* een helle leuke jongen ontmoet.
    Ik en Chan, zaten buiten en hij kwam bij ons staan., want hij wou zogenaamt Mee PickNicken., x'D
    nouw., nu hadden we dus afgesproken om die maandag met zijn 3en af te spreken. nou hij kwam niet opdagen, en als hij niet kwam opdagen mogt ik hem stalken.
    Dus ik had dan ook een smsje gestuurd.
    Nou sorry blablabla.
    HAdden we voor de volgende dag afgesproken.
    Krijg ik dan een smsje., Jha sorry ik zit in Loosduinen.
    Nou 3de dag wou die weer wat afsprkeen moet hij GTST kijken., x'D
    nou vandaag wou hij weer afsprkeen.
    nou alles ging goed., we moesten bijde eten en daarna gingen we met z'n 2en naar buiten.
    Dus ik moest smsen waneer ik klaar was.
    Dat doei k dus. krijg ik een smsje Jha KlooteZooi ik ben uit eten in 's Greveningen ><'
    Nou dan heb ik zoiets van., ja zeg gewoon dat je niet wil., maar zeg dan ook niet dat je wat wil afspreken!
    Het is tog fucking verdacht dat hij 4x met het geniaale plan komt., kom we gaan afsprkeen!
    en op het laatste moment telkens afzegt ofzo ;o

    Dus nu vind ik dat jullie aleemaal leuke dingen meoten gaan vertellen anders word ik depresief., x'D [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Bedoelde t niet lullig trouwens :']
    Maarre.. ik zou zo'n gast dus echt lozen. Ik heb op msn ook ingestemd met een afspraak (een hele dubieuze gast) in een te spontane bui maar heb uiteindelijk afgezegd.

    ik vatte het ook niet beledicht op ofzo hoor ;]
    Jha kijk dat kan ook gewoon weetje.
    Maar niet zelf de helle tijd willen afsprkeen en telkens afzeggen., vind ik een ebtje abnormaal.
    Ja wij hebben elkaar ook leeren kennen in een spontaanen bui., omda thij opeens bij ons kwma zitten en we volgens heb aan het picknicken waren.
    maar daarna wilde hij zelf tog de helle tijd afsprken? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou hem duidelijk maken dat jouw vertrouwen in hem opmerkelijk laag is en dat heeft hij aan zichzelft te danken. Weg met die gozer.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny