• Met mij denk ik. Op school verafschuwd iedereen mij. Mijn beste vriendin heeft wel tijd voor een andere meisje, maar als ik vraag om af te spreken, dan heeft ze opeens geen tijd en moet ze huiswerk maken. Mensen staren me zo raar aan of ik ben onzichtbaar,

    Is er iets mis met mij? Ben ik zo onaardig/raar/saai/lelijk/dom?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je lijkt me echt aardig ;D
    Maar, je moet echt niet zo aan je twijfelen, echt niet :3

    Ik ken je niet, maar ik vind je altijd heel erg aardig overkomen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat heb ik ook wel eens hoor. Dat ligt niet aan jou, dat weet ik zeker!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat komt waarschijnlijk omdat ik op quizlet mezelf kan zijn, en bij andere mensen niet. Nou ja, misschien bij mijn ouders dan, maar niet bij vrienden of kennissen ofzo.

    Quizlet is de plek waar ik ben wie ik ben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    @ nerveus
    Geloof me, dat heb ik ook. Je bent zeker niet de enige ^-^

    Dat heb ik ook vaak, maar dat ligt niet aan jou.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    HiddenLight schreef:
    Dat heb ik ook vaak, maar dat ligt niet aan jou.

    Mij kijken ze ook altijd aan alsof ik een alien ben. Maar dat ligt aan de mensen, écht écht écht niet aan jou. Moet je niet denken, je bent uniek en geweldig (: Ookal ken ik je niet.


    You move me ......... Kurt

    Hoi Nerveus! Allereerst wil ik je zeggen dat ik dat vroeger ook vaak dacht dat ik anders was omdat ik een beetje verlegen ben. Maar nu weet ik ondertussen dat echte vrienden je accepteren om wie je bent. Je hoeft je niet slecht te voelen, op Quizlet ben je altijd heel erg aardig en als je dat in realiteit ook bent, mag je zelfs trots zijn op jezelf! Iedereen is uniek dus jij ook!(flower)

    Ik heb aan zoiets een trauma overgehouden. Ik begin altijd te huilen als iemand iets onvriendeijks tegen me zegt. --'
    Maar het lag niet aan mij en het ligt ook niet aan jou. Het zijn de mensen en eigenlijk heb ik er geen verklaring voor.
    Verander gewoon van school.


    Where there is a sea there are pirates...

    Sentiment schreef:
    Ik ken je niet, maar ik vind je altijd heel erg aardig overkomen.

    Jij bent schitterend & super lief zoals je bent!
    Nóóit daaraan twijfelen. En als mensen je niet accepteren zoals je bent, dan is dat hun probleem. Jij hoeft alleen maar aandacht te schenken aan mensen die het écht waard zijn.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    HiddenLight zei op 25 feb 2010 - 16:50:

    Dat heb ik ook vaak, maar dat ligt niet aan jou. .


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    gewoon niks van aantrekken!

    heb ik ook gehad...is niet leuk...maar de mensheid (over het algemeen) is erg ontollerant geworden en heeft (over het algemeen) geen respect meer voor elkaar...trek je er niets van aan...ligt niet aan jou...je bent wie je bent en als mensen dat niet kunnen accepteren zijn ze je vriendschap niet waard...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.