Ik zit hier vol stress te leren met hoofdpijn, dikke wallen onder mijn ogen enzo.
Dankzij de Shuttle Run voel ik me niet zo fit vandaag. En dan heb ik ook nog eens echt vet veel voor morgen. Waaronder voor 2 vakken ik een onvoldoende sta die ik dus moet ophalen.
Frans ken ik goed, alleen net de laatste woorden en zinnen krijg ik er niet in. Economie snap ik zowiezo nooit wat van.
Ik heb echt zin een woord eruit te gooien ZO HARD maar dat doe ik niet aangezien sommige er tegen zijn. -Ja, dat moest ik zeggen want dat is het woord er tóch uit.- Ik weet niet wat ik moet... Die kut spreekbeurt, kut Frans, kut economie en dan ook nog geschiedenis.
IK KAN NIET MEER! IK WIL NIET MEER.
Ik kan echt niet meer ik heb al zoveel gedaan vandaag maar ik ben zo bang voor alles... Dat alles mis gaat. Als ik mijn spreekbeurt oefen en ik denk erover dat ik voor de klas sta vergeet ik al alles. Ik ben kapot, ik wil niet... Ik schiet echt heel snel in de stress waardoor ik mijn handen vet hard ga dicht knijpen en waardoor ik echt neigingen ga krijgen alles kapot te slaan. Ja, ik ben gewelddadig, dat weet ik.
Moest eruit.
I live for the applause, you will die for it.