• Dankzij gister heb ik erg last van mijn luchtwegen. Ik heb astma én 40% minder longinhoud, dus ik vroeg er ook om, maar ok, nu heb ik er nog last van. Mijn moeder is bij een natuurgenezeres (houdt ze niet van, maar het werkt echt!) en ze kreeg een recept voor mij. Nu moet ik iedere ochtend, 3maanden lang, 's ochtends een glas lauwwarmwater met geperst limoensap en een theelepeltje honing drinken. Nou geloof me, dat is echt smerig hoor!ö

    Moeten jullie ook van die vieze dingen doen/eten/drinken voor je gezondhuid?


    everything, in time

    Ik moest een ontzettend vies drankje drinken, een glas voor het slapen gaan. Iedere keer moest ik bijna kotsen. Maar het erge was het hielp niet eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Ik moest een ontzettend vies drankje drinken, een glas voor het slapen gaan. Iedere keer moest ik bijna kotsen. Maar het erge was het hielp niet eens.


    Bah wat vervelend! Waar was het dan voor?


    everything, in time

    Waarom lauwwarm :|


    Life is hard and then we die

    Ik niet, gelukkig.

    Desolate schreef:
    (...)

    Bah wat vervelend! Waar was het dan voor?


    Ik had een slaapstoornis. En ze konden niets vinden, dus we gingen ook naar van die Natuurgenezers ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh, waarom wist ik dat allemaal niet van jou? : O


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Oh, waarom wist ik dat allemaal niet van jou? : O


    Omdat iedereen dan altijd medelijden met me krijgt. en ik ben niet zielig! -Stiekem wel.x]-

    En ik het niet boeiend vond om te vertellen?x;


    everything, in time

    PUKKELxDING schreef:
    Waarom lauwwarm :|


    Dat brengt de spijsvertering goed op gang!


    everything, in time

    Voor mijn stem moet ik veel zoete dingen eten, want dan krijg je een hoger bereik en dan klinkt die ook voller. Maar ik heb er wel een beetje schrik van, straks krijg ik nog diabetes. --'


    Where there is a sea there are pirates...

    Pfffft, ik vond dat je het moest vertellen(krul)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    UNCOMMON schreef:
    Ik niet, gelukkig.

    UNCOMMON schreef:
    Ik niet, gelukkig.


    of trouwens, ik moet iedere morgen een halve mineralen pil in slikken, met drinken, als je die niet door geslikt krijgt, en je dat proeft is dat echt vies ;x
    gelukkig krijg ik hem 99 procent vand e keren wel oor geslikt =3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 20:52 ]

    Argh, ik heb een keer een vreselijk recept voorgeschreven gekregen.. Gelukkig is dat al een jaar of 2 geleden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Vroeger moest ik wel iets heel goors drinken als ik verkouden was ik weet alleen niet meer wat het was.Verder heb ik wel wat homopatische dingen gehad maar die pillen waren zo klijn dat ze geen smaak hadden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik was geopereerd en mijn medicijnen was poeder dat je zo moet oplossen in water. Dat was ZUUR!!! Ik dronk echt zo dat glas leeg en zat dan nog een half uur met zo'n raar gezicht xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.