• Ik moet dus, voor school, een pictogram maken (soort van tekening) rond het thema roddelen & pesten. we moesten ook een slogan bedenken (met de hele klas) en die is laat vrienden in je leven binnen, dan kan je een nieuwe start beginnen en de pictogram moet daar dus over gaan....

    Zouden jullie me kunnen helpen met een origineel idee?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 16:28 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Doe iets met een poppetje dat eerst alleen is en verdrietig en dan een deur ofzo die de vrienden binnen laat en dat ie dan lacht?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Doe iets met een poppetje dat eerst alleen is en verdrietig en dan een deur ofzo die de vrienden binnen laat en dat ie dan lacht?


    Heeft al iemand...
    Toch bedankt!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Beeld uit dat je iedereen toelaat?
    Bijvoorbeeld met een kring poppetjes en dat er een andere kleur poppetje er ook door word goed ontvangen in die kring.
    Ik weet het anders echt niet..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Beeld uit dat je iedereen toelaat?
    Bijvoorbeeld met een kring poppetjes en dat er een andere kleur poppetje er ook door word goed ontvangen in die kring.
    Ik weet het anders echt niet..


    Ja, die ga ik proberen (gna, dan ben ik er ook weer vanaf)
    héél erg bedankt!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Of anders iets met een Reset knop, waarna er nieuwe mensen binnen komen en dan een Play knop.
    8D.
    Misschien wel ietwat moeilijk uit te beelden.