• Ja, de TMF Awards gaan dit jaar in Enschede plaatsvinden op 26 juni, wanneer de tickets verkrijgbaar zijn en wie er komen is nog niet bekend. maar ik ga sowieso wel :$ want het is echt heel dichtbij voor mij EN dan kan ik heel veel mensen meeten :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil ook, maar het is zo ver. ):
    En ik ben vorig jaar al even geweest. :Y)


    Smiling but close to tears.

    26 juni xD
    das like bijna mijn verjaardag! ^^


    Your Butt is Mine!

    Crimineel schreef:
    Ik wil ook, maar het is zo ver. ):
    En ik ben vorig jaar al even geweest. :Y)
    pff je moet en dan neem je Rose mee en dan kidnap ik de rest :3


    We can only learn to love by loving.

    Licht eraan wie er komen en of ik kan. Maar als er leuke mensen komen ga ik ook en sleur ik Barbara wel mee. :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vandaal schreef:
    (...) pff je moet en dan neem je Rose mee en dan kidnap ik de rest :3


    Ik ga zeuren, smeken, en op m'n knieën om mijn ouders te overtuigen, dat ik mag. Oke? :Y)


    Smiling but close to tears.

    Ik ga denk ik niet D:

    Crimineel schreef:
    (...)

    Ik ga zeuren, smeken, en op m'n knieën om mijn ouders te overtuigen, dat ik mag. Oke? :Y)
    JA =D

    @Renee
    Kom op zeg ik kon -gayhand- dat is toch leuk haha :3


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    (...) JA =D

    @Renee
    Kom op zeg ik kon -gayhand- dat is toch leuk haha :3

    Ik heb al gevraagt of ik mag en ze zei: ''Dat duurt nog heel lang en hoe wil je erheen?'' ik: ''met de trein? met de bus?'' En toen zei ze: ''we kijken nog wel moet het er ook nog met je pa overhebben.'' Maar van me pa mag het vaak wel. :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik heb al gevraagt of ik mag en ze zei: ''Dat duurt nog heel lang en hoe wil je erheen?'' ik: ''met de trein? met de bus?'' En toen zei ze: ''we kijken nog wel moet het er ook nog met je pa overhebben.'' Maar van me pa mag het vaak wel. :3
    koeel :3
    en het is waarschijnlijk in het volkspark en dat is heel dicht bij het station =]
    dus trein kan wel :3


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    (...) koeel :3
    en het is waarschijnlijk in het volkspark en dat is heel dicht bij het station =]
    dus trein kan wel :3

    Oeeh dan komt het wel goeed :'D Laten we maar hopen dan want dan wi ik echt! :3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 15:25 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Crimineel schreef:
    Ik wil ook, maar het is zo ver. ):
    En ik ben vorig jaar al even geweest. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    UNCOMMON schreef:
    Ik ga denk ik niet D:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @Anissa
    ik heb besloten dat je komt het is toch maar 245 km fietsen, nee minder zelfs :3


    We can only learn to love by loving.

    Haha ik mag niet meer naar concerten :'D en het zal vast weer saai worden x)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Lol daar wil ik wel heen. Lekker dichtbij :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.