• dat ik een wannabe heb, zo'n meisje uit mijn klas. eerst kocht ze alles hetzelfde als een vriendin van me. en nu koopt ze alles wat ik draag. Ik ben nogal van de blazers, streepjesshirts, treggings en aparte dingen. Laatst had ik dus een nieuwe blazer gekocht, had zij dezelfde en nu heeft ze nog 2 dingen hetzelfde gekocht, waar ik zeker van ben dat ze wist dat ik ze had. ;x en nu ben ik chagrijnig want ik kan er niet tegen als mensen me na doen :3


    We can only learn to love by loving.

    Oh dat vind ik altijd zo irritant als mensen je na doen, zo iemand heb ik nog steeds in de klas.


    You can run but not hide

    Haar kun je tenminste nog uitschelden. Een vriendin van me doet mij in alles na en mijn andere vriendinnen hebben het ook allemaal door en we storen ons er ontzettend aan T_T


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zeg maar wie het is, ik sla haar wel in elkaar voor je. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb dat ook gehad, en toen zag ik bij de cool cat een shirt hangen waarop stond: "I had this look 1st". Toen ik dat aantrok naar school was het meteen over =) Maybe you can try that too ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Prada schreef:
    Oh dat vind ik altijd zo irritant als mensen je na doen, zo iemand heb ik nog steeds in de klas.


    I'm a little bit lost without you <3

    Oooh, zo vervelend!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik word/werd ook volledig na geaapt >_>
    Ik heb skullcandy koptelefoon, 2 dagen later hebben 2 andere dudes de zelfde koptelefoon, heb ik fingerless gloves, weekje er na ofs. wat denk je? 2 kerels hebben het zelfde >_>
    Dan denk je toch, ik mag toch ook mn eigen stijl hebben, of is dat ook al illegaal? :S


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan