• Een hele goede vriendin van mij is depressief, al twee en een half jaar. Nu moet ze naar een soort inrichting waar de dag en nacht zit en het is gesloten. Dus zelfs haar ouders mogen niet langskomen en het is nog maar de vraag of ze op andere manieren contact mag hebben.

    Ik voel me gewoon zo kut, het is gewoon dat ik haar helemaal niet wil missen. Of het nu voor twee maanden of een jaar is, ik wil dat ze hier is en niet daar. Wanneer ze terug komt weet niemand, want ze moet blijven zolang het nodig is.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het is wel het best voor haar, toch? Maar ik denk dat je na een tijdje haar best mag bezoeken hoor =)

    Hmm, dat is wel klote. Sterkte! x


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Hmm, dat is wel klote. Sterkte! x


    I've got you to make me feel stronger.

    Gewoon blijven herhalen in je hoofd dat het het beste voor haar is. Ik kan begrijpen dat het moeilijk is voor je. Heel veel sterkte! (flower)


    -

    Het is klote maar misschien wel het beste voor haar.Sterkte!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Volgens mij is er dan meer aan de hand hoor.. en anders zijn die mensen gewoon niet goed bezig.


    Life is hard and then we die

    Ik snap dat het moeilijk voor je is, maar het is wel het beste voor haar. Dat lijkt me het belangrijkst =) En wie weet mag je haar na een tijdje wel komen opzoeken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Casanova schreef:
    Hmm, dat is wel klote. Sterkte! x


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Genius schreef:
    Gewoon blijven herhalen in je hoofd dat het het beste voor haar is. Ik kan begrijpen dat het moeilijk is voor je. Heel veel sterkte! (flower)


    Remember my name, you'll be screaming it later <3