• Mijn vader zit voor zijn werk de hele week in Italië, is hij zijn ondergoed vergeten!x]

    Haha, echt wat voor papa._O_

    Jullie ouders ook zulke streken?(cat)


    everything, in time

    Hahahaha XD


    Life is hard and then we die

    HAHAH. Zeg dat hij zo'n italiaanse onderbroek moet kopen. Met de vlagkleuren x'd.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahaaaaaaaaaaaaa :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hahahahaha!
    Nee, mijn vader vergeet dat soort dingen niet, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ons pap op zakenreis ging, verstopte ik me altijd in zijn koffer, omdat ik meewilde. :Y)


    Think before you act.

    Mijn vader moest 2 weken voor zijn werk naar Zweden. We gingen hem wegbrengen opschiphol, eigenlijk niets aan de hand. Tot dat we weer terug liepen naar de auto, hij was zijn werkkoffer vergeten!

    Mijn moeder heeft mijn vader ook ooit eens een zakje met waspoeder meegegeven om tussentijds zijn kleren te wassen. Pas toen hij terug was, besefte ze dat hij aangehouden kon worden voor cocaïnesmokkel.


    Think before you act.

    Dealer schreef:
    Hahahahaha!
    Nee, mijn vader vergeet dat soort dingen niet, haha.

    Lucide schreef:
    Mijn moeder heeft mijn vader ook ooit eens een zakje met waspoeder meegegeven om tussentijds zijn kleren te wassen. Pas toen hij terug was, besefte ze dat hij aangehouden kon worden voor cocaïnesmokkel.


    Hahaa.x] Dat zou wat zijn!ö


    everything, in time

    Hij ging naar Spanje, wil hij net in de taxi nemen, beseft hij dat zijn koffer nog aan het vliegveld stond. O_O


    All this dampness is damp.

    Nee, maar wel zo'n broer. Toen die een weekje op reis ging, was die gewoon héél zijn kleerkoffer vergeten. Stond die koffer nog doodleuk op zijn kamer, en was hij al lang vertrokken. Ik heb nogal gelachen, maar mijn broer heeft ginder dan nog vlug wat kleren gekocht x'D.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hahahaha, arme man! : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is like, awesome. Dat word in Italië nieuw ondergoed kopen. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.