• Moesten we een presentatie maken en mochten we kiezen over wat/wie.. Like, ik koos dus Tokio hotel. En na mijn presentatie vroeg die leerkracht of ik ééns een liedje wou laten horen. Zaten we met heel de klas Monsoon enzo te luisteren ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Haha, bij ons stonden ze in ons Duitse boek. En toen mocht ik ook een liedje opzetten. Dus ik had Spring Nicht gedaan, maar dan wel met die violen.
    En toen moesten er een paar huilen.x]


    everything, in time

    Ha - ha, stoer 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Desolate schreef:
    Haha, bij ons stonden ze in ons Duitse boek. En toen mocht ik ook een liedje opzetten. Dus ik had Spring Nicht gedaan, maar dan wel met die violen.
    En toen moesten er een paar huilen.x]

    aaw das wel sneu... zou ik vast ook doen x') haha


    She said: I gotta find out for myself

    That must be terrible
    zou mijn eerste reactie geweest zijn, haha ;D als het van hun nieuwe album geweest zou zijn, toch :')
    maar leuk ;3

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)
    aaw das wel sneu... zou ik vast ook doen x') haha


    Ik deed zelf stiekem ook mee,
    maar een paar hadden haat aan TH, nu nog. Maar één keer dat liedje vonden ze blijkbaar toch mooi. En dat naderhand nog ontkennen ook!ö


    everything, in time

    Dan schelden ze je hier verrot of kijken ze je raar aan. Zoveel lef zou ik dus nooit gehad hebben toen ik nog fan was. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had vroeger in groep 8 m'n muziekspreekbeurt over TH gedaan, toen liet ik Der Letzte Tag zien :'].


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat zou ik echt nooit gedaan hebben op de middelbare toen ik nog fan was ;o


    -

    Bij mij is dat ook eens gebeurt, maar toen had ik 'Frei Im Freienfall' gekozen ; D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Helaas heb ik niet zo'n hippe school.


    Think before you act.

    tokio hotel staat in mijn economie boek :'DD

    en das wel leuk ^^

    Desolate schreef:
    Haha, bij ons stonden ze in ons Duitse boek. En toen mocht ik ook een liedje opzetten. Dus ik had Spring Nicht gedaan, maar dan wel met die violen.
    En toen moesten er een paar huilen.x]
    Kan je daarvan een link sturen, want die wil ik wel horen.
    Ik zou zoiets trouwens ook niet in mijn klas laten horen.. Dan zou ik de hele klas op m'n dak hebben. Like, mijn vriendin wilt ze niet eens een kans geven..

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 20:14 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Desolate schreef:
    (...)

    Ik deed zelf stiekem ook mee,
    maar een paar hadden haat aan TH, nu nog. Maar één keer dat liedje vonden ze blijkbaar toch mooi. En dat naderhand nog ontkennen ook!ö

    ja dat herken ik wel ;) ik ken ook een paar mensen die zeggen dat ze een haat aan hun hebben maar intussen vinden ze het niet erg als ik over hun zit te praten en beginnen ze zelf ook over hun. dan lig ik weer slap van het lachen x')


    She said: I gotta find out for myself

    Trafficlight schreef:
    Dan schelden ze je hier verrot of kijken ze je raar aan. Zoveel lef zou ik dus nooit gehad hebben toen ik nog fan was. (:

    Heel de klas weet dat ik fan ben. Ik kan toch niet over Tokio Hotel zwijgen. En ze geven wel stomme reacties op Tokio hotel, maar ze gaan niet echt overdrijven enzo. Gelukkig. Maar dan nog. Ik zal nog voor ze opkomen. In mijn vorige klas had ik ook meteen gezegd dat ik fan was van hen. ;d


    Some people make the world special just by being in it

    OJA.
    Dat is morgen al hé. (nerd)


    we've only said goodbye with words