• Ja de laatste tijd zie ik steeds meer vrienden van me roken. Het kan liggen aan de mensen waar ik nu mee om ga, want ik ga nu met hele andere mensen om enzo, maar ook omdat steeds meer jongeren gaan roken.
    Dus rook jij?
    Ik heb het ooit geprobeerd. Maar dat weten mijn ouders want het was een peuk van hun haha 8D. Gewoon om te laten proeven dat het vies is jwz. En als ik ooit ga roken moet ik mijn rijbewijs en shit zelf betalen ;x.


    when words fail, music speaks.

    Ik heb en ga nooit van mijn leven een sigaret aangeraakt/aanraken. Ik moet wel passief meeroken als ik bij mijn pa ben, spijtig genoeg ):


    I've lost my muchness huh??

    Ik rook niet (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nooit gedaan, houden zo.


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    ik rook geregeld , en het doet deugd als je weer de eerste keer inhaleert

    ik kan niet zo heel vaak roken aangezien mn ouders me dooddoen als ze het ooit merke en de geur blijft te lang hangen in mn kamer als ik het daar doe. Dus is het als ik op stap ben of als de kat van huis is :$


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ~ Ik heb nooit gerookt!
    ~ Ik rook niet!
    ~ Ik zal nooit roken!

    En dàt, is een feit!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik Rook..


    I live in myn own Cinderella story .

    Ik rook.

    Ik rook niet :]

    ik ga nooit, maar dan ook nooit roken uit plezier of wat dan ook...

    mocht ik 1 of andere ziekte krijgen dat ik geen tabletten kan slikken tegen pijn, dan ok...pijnverzachtend...ze gebruiken daar namelijk ook joints voor...maar verder NOOIT...zelfs niet 1 trekje...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.