• Vandaag moesten we bij realisatie een huisje van papier maché maken,Dus de leerkracht deelde kranten uit aan elke leerling,Geeft ze plots aan mij een krant waar een artiekel van Jonas Brothers is staat(Met een heel mooie foto),Ik dacht zo echt van:Ik scheur dit niet in stukken om later met lijm te besmeuren om daarna op karton te plakken,dan er met verf op zitten om dan in de vuilbak te gooien dus heb ik stieken dat er uit gescheurt in in mijn boekentas gedaan,En nu zi het veilig hier :'D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Héhé : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, dat doe ik ook soms als we kranten ofzo nodig hebben en er staat iets leuks in :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hahaaa, zo'n twee jaar geleden in de basisschool kon ik niet mee gaan zwemmen. Ik moest toen ballonnen beplakken met kranten.
    Ik dat dus doen, kom ik plots ook een artikel van TH tegen. Ik dat eruit scheuren en voila. :Y)


    Let the Night embrace you

    Ik heb jou in de Joepie gezien :3
    OT: Heb ik ook al gedaan :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat is logisch, haha

    In mijn kranten zitten gelukkig altijd fotos van stomme oude mannetjes en artikels over politieke zaken.


    Als je maar een ananas hebt..

    UNCOMMON schreef:
    Dat is logisch, haha


    I need you like a heart needs a beat

    Kon jij even boffen dat jij net díe krant had ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha, gelijk heb je, ik heb dat ook wel eens gedaan met Jesse McCartney en Emma Watson! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Twinkle schreef:
    Haha, dat doe ik ook soms als we kranten ofzo nodig hebben en er staat iets leuks in :'D


    None but ourselves can free our minds.